Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w obiektach UMCS w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej w obiektach UMCS w Lublinie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2) wykonali min. 1 wymianę okien w dowolnym budynku w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości robót minimum 30.000 PLN netto, 3) zapewnią wykonywanie funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia w branży budowlanej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od Wykonawców: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (tj. wymiana okien) i wartością (min. 30.000 PLN netto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) dokument potwierdzający posiadanie przez kierownika budowy uprawnień w branży budowlanej, 5) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, odpowiadający co do zakresu robót przedmiarowi robót dostarczonemu przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy i nie stanowi podstawy do obliczenia (wyliczenia) ceny ryczałtowej oferty, a potwierdza wykazanie należytej staranności przy określeniu ceny oferty. 6) wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 6) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 1 i 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: - Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umcs.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej na budynek wielorodzinny z przeznaczeniem na mieszkania socjalne na działce nr 247 w m. Nowy Stręczyn.
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie budowy budynku administracyjno-biurowego ze schroniskiem dla kotów przy ul. Braterstwa Broni w Zamościu
Dodano: 2016-07-18 - Wymiana drzwi w pomieszczeniu serwerowni na drzwi klasy 4 w KPP w Hrubieszowie z demontażem i montażem osprzętu instalacji kontroli dostępu
Dodano: 2016-07-14 - Remont skrzydła zachodniego oraz pomieszczeń sanitarnych budynku Archiwum Państwowego w Lublinie przy ul. Jezuickiej 13
Dodano: 2016-06-23 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie sanitariatów na obiektach UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/42-2016/DOP-p).
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części
Dodano: 2016-06-08 - Bieżąca konserwacja korytarzy i klatek schodowych w budynku Starostwa Powiatowego część A w Puławach
Dodano: 2016-06-02 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w domach studenckich Manhattan i Broadway przy ul. Dobrzańskiego 33 i 35 w Lublinie z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-05-18 - Wykonanie remontu oświetlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych i korytarzach oraz instalacji elektrycznej w domu studenckim Broadway przy ul. Dobrzańskiego 35 w Lublinie
Dodano: 2016-05-13 - Przebudowa sanitariatów w budynku Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/31-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-05-06