Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Miasta Konina.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. M. Dąbrowskiej 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2428276 , fax. 063 2428224
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. M. Dąbrowskiej 8 8
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2428276, fax. 063 2428224
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Miasta Konina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i wymianę drewnianej stolarki okiennej na z tworzywa sztucznego w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego na terenie miasta Konina. Okna zbudowane na bazie 5-komorowego profilu z nieplastyfikowanego , wysokoudarowego PCW koloru białego, wzmocnione za pomocą kształtowników stalowych (stal ocynkowana) o grubości 1,5do2 mm umieszczone zarówno w skrzydłach jak i w ościeżnicy, część okien wyposażone w nawiewniki higroskopijne . Skrzydła rozwieralno - uchylne. Okucia obwiedniowe z mikrowentylacją. Podział okna - typowy - od jedno do czterodzielnych ze słupkami stałymi. Szklenie - szybami zespolonymi. Uszczelki - gumowe. Ponadto winny spełniać dodatkowe wymogi: - klasa izolacyjności akustycznej Rw=35dB , - posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające wyrób do stosowania w budownictwie. Demontaż istniejących okien i drzwi , montaż nowych wraz z obróbkami i parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej gr. 0.50mm w kolorze białym (poszczególne parapety nie łączone na długości). Zakres robót. - demontaż okien w łącznej ilości - 99 szt. - demontaż podokienników zewnętrznych o łącznej powierzchni - 51,70 m2. - demontaż drzwi balkonowej w łącznej ilości - 8 szt. - montaż okien z wyprawami w ilości - 99 szt o łącznej powierzchni - 213,76 m2. - montaż drzwi balkonowych z wyprawami w ilości - 8 szt. o łącznej powierzchni - 15,90 m2. - montaż podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej z wyprawkami o łącznej powierzchni - 51,70 m2. - montaż nawiewników higroskopijnych w oknach zgodnie z wykazem - 11 szt. - roboty wyprawkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie ustalono
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą się wykonaniem min 4 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymianą okien w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; c) Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności: zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/ i posiadającego aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tys. zł. ) f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity z poź zm.). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnianie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej - dokument musi złożyć każdy wykonawca. Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymianą okien w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w obiekcie budowlanym lub obiektach budowlanych stanowiących jeden kompleks o wartości minimum wartości przedmiotu zamówienia każda - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek. Załącznik nr 3 - dokumenty (dla min. 3 ww robót) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane z należytą starannością. W każdym z wymaganych dokumentów musi znajdować się jasna i nie budząca żadnych wątpliwości informacja, iż wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie wymiany okien w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek. Załącznik nr 4 - Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje sprzętem technicznym koniecznym do wykonania prac objętych zamówieniem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek. Załącznik nr 5 - Oświadczenie, że Wykonawca zatrudni do wykonania pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz należy wskazać imiennie z określeniem kwalifikacji i doświadczenia kierownika budowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek. Załącznik nr 6 - poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego jej członkostwo we właściwej izbie inżynierów budownictwa samorządu zawodowego (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) wraz z potwierdzeniem o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek. Załącznik nr 7 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tys. zł. W przypadku składania oferty wspólnej - dokument musi złożyć każdy wykonawca. Załącznik nr 8 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. W przypadku składania oferty wspólnej - dokument musi złożyć każdy wykonawca. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia. Załącznik nr 9 - zestawienie kosztów + kosztorys ofertowy sporządzone wg wzoru przekazanego w materiałach przetargowych oraz zgodnie z warunkami określonymi w część XII SIWZ. Załącznik nr 10 - oświadczenie o akceptacji treść wzoru umowy przekazany w materiałach przetargowych. Załącznik nr 11 - informacja o części zamówienia jaką zamierza zlecić Wykonawca podwykonawcom. Załącznik nr 12 - informacja techniczna określająca przewidziane do realizacji okna i drzwi balkonowe. Załącznik nr 13 - w celu potwierdzenia, że oferowana stolarka okienna będąca przedmiotem wymiany, o której mowa w części II, pkt.2, odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnej, aprobaty technicznej, z którą zostanie wydana deklaracja zgodności dla zamontowanej stolarki okiennej lub równoważnego z aprobatą techniczną zaświadczenia uprawnionego podmiotu potwierdzającego, że oferowana stolarka okienna odpowiada określonym w SIWZ wymogom. Załącznik nr 14 - pełnomocnictwo (składają tylko wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach