POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, pl. Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8785434 , fax. 061 8785215
- Data zamieszczenia: 2009-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania
pl. Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8785434, fax. 061 8785215
REGON: 00051419900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podsektor samorządowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru biurowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru biurowego (kserograficznego A3 i A4 oraz komputerowego) szczegółowo opisanego w załączniku nr 1, 1a i 1b. Dostawy papieru Zamawiający określać będzie każdorazowo w pisemnych zamówieniach składanych Wykonawcy. Zamówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, licząc od dnia następnego po otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego pocztą elektroniczną lub faksem. Zamawiający określać będzie w zamówieniach ilość i rodzaj papieru oraz wskaże miejsce tj. adres i numer pokoju, które będzie miejscem wydania papieru. Koszt dostarczenia i rozładunku papieru należy wliczyć do cen za papier. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z nabycia części zamówienia, a co za tym idzie do niepobierania całej wymienionej w załączniku nr 1 ilości. W terminie dwóch dni od zakończenia licytacji elektronicznej Wykonawca, który wygra aukcję dostarczy zamawiającemu szczegółowy formularz cenowy, z zastrzeżeniem, że suma pozycji formularza będzie równa cenie oferowanej w licytacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykonawca udokumentuje należyte wykonywanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie od 26.08.2006r. do 26.08.2009r. przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 dostaw, których przedmiot stanowi papier biurowy o wartości jednostkowej minimum 100 tys. złotych brutto każda 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy składają, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji (załącznik nr 2), następujące dokumenty: - aktualny odpis z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo osoby (osób) upoważnionej do składania oświadczeń woli i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli nie jest wymieniona w aktualnym odpisie z KRS lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wykaz wykonanych (wykonywanych) dostaw, których przedmiot stanowi papier biurowy, każda o wartości jednostkowej minimum 100.000 zł brutto z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie lub w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych są należycie wykonywane oraz są na zadeklarowane wartości (np. referencje z kwotami lub referencje wraz z fakturą, umową itp.) - załącznik nr 6 Wymagane dokumenty i oświadczenia należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wyjątek stanowi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału, które musi zostać złożone w formie oryginału. W przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców konieczne jest załączenie do wniosku wypełnionego załącznika nr 7 ( możliwa realizacja zamówienia przez podwykonawców w pełnym zakresie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę materiałów biurowych i papieru dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek
Dodano: 2016-07-12 - DOSTAWA PAPIERU DO DRUKOWANIA I PAPIERU KSERO
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa papieru
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem papieru ksero dla Magazynu Centralnego UMP, ul. Marcelińska 27
Dodano: 2015-12-21 - Sukcesywna dostawa papieru do urządzeń kopiujących i drukujących, papieru komputerowego - składanki komputerowej oraz papieru pakowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile
Dodano: 2015-12-04 - Zakup i dostawa papieru ksero
Dodano: 2015-11-20 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek
Dodano: 2015-11-13 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych w 2016 roku do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2015-10-30 - ZZP-2380-87/2015 Zawarcie umowy ramowej na dostawę papieru kserograficznego i kancelaryjnego dla jednostek Policji woj. wielkopolskiego
Dodano: 2015-10-30 - Dostawy papieru kserograficznego formaty A3 i A4 na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Dodano: 2015-10-22