Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu ogłasza przetarg
- Adres: 63-900 Rawicz, ul. Mickiewicza 16
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 5452741 , fax. 65 5467213
- Data zamieszczenia: 2013-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu
ul. Mickiewicza 16 16
63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 65 5452741, fax. 65 5467213
REGON: 00026059200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp1.rawicz.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu przy ul. Mickiewicza 16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie 106 szt. okien o łącznej powierzchni 254,65 m 2 w budynkach nr 16 i 18 Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza, przy ul. Mickiewicza w Rawiczu. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty przygotowawcze (rozbiórkowe), 2) dostawę oraz montaż okien i parapetów, 3) zabezpieczenie podłóg, 4) roboty malarskie wewnętrzne, 5) wywóz gruzu, odpadów i uporządkowanie terenu budowy. 2. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą dołączonego do SIWZ: przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, zestawienia okien oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymienione dokumenty stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://www.sp1.rawicz.pl/ (zakładka: przetargi). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie szkoły. 3. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 4. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 5. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 7. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 8. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie w ramach zaproponowanej ceny ofertowej również do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 2) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 3) wykonywanie robót zgodnie z wydanym pozwoleniem nr 650/2012/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 17 grudnia 2012 roku stanowiącym załącznik do SIWZ; 4) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 5) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 6) wykonywanie na bieżąco prac porządkowych, 7) oznakowanie terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeństwa; 8) udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały (w tym stolarka okienna); 9) naprawy wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia prac we własnym zakresie i na własny koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp1.rawicz.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- modernizacja stolarki okiennej na I piętrze w salach 102, 103 i 104 w skrzydle południowym zamku wraz z elementami w budynku głównym Centrum Kultury Zamek w Poznaniu
Dodano: 2015-08-14 - Etapowa wymiana stolarki okiennej w siedzibie Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4 - etap II
Dodano: 2014-09-18 - Etapowa wymiana stolarki okiennej w siedzibie Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4 - etap I
Dodano: 2014-06-05 - Wymiana stolarki okiennej w budynku A Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie przy pl. Kościuszki 4
Dodano: 2014-06-05 - Wymiana okien w piwnicy, korytarzach i na klatce schodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. F. Ratajczaka w Kościanie przy ul. Wielichowskiej 43a.
Dodano: 2014-05-22 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM BUDYNEK PRZY UL. KOSTRZYŃSKIEJ 25
Dodano: 2013-07-10 - Wymiana stolarki drewnianej w sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 5 przy ul. Różanej 1/3 w Poznaniu
Dodano: 2013-07-03 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Jędrzejewie.
Dodano: 2013-05-28 - Wymiana okien w pomieszczeniach klas, gabinetów i sanitariatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. F. Ratajczaka w Kościanie przy ul. Wielichowskiej 43a.
Dodano: 2013-04-22 - TERMOMODERNIZACJA DWÓCH BUDYNKÓW SZKOLNYCH PRZY UL. WOLNOŚCI 10/12 - ETAP I WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ
Dodano: 2013-01-22