Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących, 42-600 Tarnowskie Góry, ul Opolska 26– Etap 1

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Karłuszowiec
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3813786, , fax. 32 3813727
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    Karłuszowiec 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3813786, , fax. 32 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących, 42-600 Tarnowskie Góry, ul Opolska 26– Etap 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotowy zamówienia dla Etapu 1 obejmuje: 1) Część A: dla Części szkolnej budynku Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących: a) organizacje placu budowy, b) wykucie krat, osłon w oknach piwnicznych, c) roboty rozbiórkowe – okna, parapety, podokienniki, d) wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki, e) przygotowanie otworu pod wymiar okna, f) montaż stolarki okiennej PCV, klamek, okuć ( bezpieczne P-2 – parter, piętra, antywłamaniowe P3 piwnica),okna z profili 6-cio komorowych z wkładkami zespolonymi trzyszybowe wraz z uszczelnieniem, g) montaż parapetów, podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, (kształt, przyjąć jak istniejące) z przygotowaniem podłoża, ewentualnymi podmurowywaniami, h) regulacja pracy skrzydeł i mechanizmów, i) uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych, dekoracyjnych, j) uzupełnienie tynków zewnętrznych, k) wykonanie gładzi gipsowej, l) odtworzenie okładzin płytkami ściennymi (kolorystyka wymiar jak istniejące), m) malowanie farbami silikonowymi wewnętrznymi wraz z gruntowaniem podłoża, n) malowanie farbami olejnymi wewnętrznymi wraz z gruntowaniem podłoża, o) malowanie farbami silikonowymi zewnętrznymi wraz z gruntowaniem podłoża p) uporządkowanie placu budowy oraz umycie okien i parapetów, r) zabezpieczenie i zmagazynowanie okien pierwotnych z charakterystycznych typów stolarki okiennej. 2) Część B: dla Części mieszkalnych budynku Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących a) organizacje placu budowy, b) oczyszczenie i malowanie piwnicznych krat okiennych, c) roboty rozbiórkowe – okna, parapety, podokienniki, d) wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki, e) przygotowanie otworu pod wymiar okna, f) montaż stolarki okiennej PCV klamek, okuć-profil 5 komorowy, szklenie dwoma szybami zespolonymi wraz z uszczelnieniem, g) montaż parapetów, podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, (kształt przyjąć jak istniejące) z przygotowaniem podłoża, ewentualnymi podmurowywaniami, h) regulacja pracy skrzydeł i mechanizmów, i) uzupełnienie tynków wewnętrznych, j) uzupełnienie tynków zewnętrznych, k) wykonanie gładzi gipsowej, odtworzenie okładzin płytkami ściennymi (kolorystyka wymiar jak istniejące), l) malowanie farbami wewnętrznymi emulsyjnymi wraz z gruntowaniem podłoża – kolorystyka zgodnie z istniejącą, m) malowanie farbami silikonowymi zewnętrznymi wraz z gruntowaniem podłoża, n) uporządkowanie placu budowy oraz umycie okien i parapetów, o) zabezpieczenie i zmagazynowanie jednego okna pierwotnego z każdego typu stolarki. 2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę, pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, dokumentację przetargową i projektową, przedmiary robót, STWiOR. Dokumentacja projektowa, decyzje, przedmiary robót oraz STWiOR stanowią załączniki nr 6a-6f, 7a-7g do SIWZ. Równocześnie Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu i terenu objętego zamówieniem. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową, w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 9). W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 3. Prace przy realizacji zamówienia będą prowadzone pod kierownictwem Kierownika budowy Wykonawcy, który musi posiadać odpowiednie uprawnienia wymagane prawem budowlanym, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) prawa budowlanego lub odpowiadające wymaganym uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z zapisem art. 104 prawa budowlanego) oraz aktualne zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót złoży oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy. Ponadto Kierownik Budowy zobowiązany jest posiadać kwalifikacje o których mowa w art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj. robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 4. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres umowy ubezpieczenie OC w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 440 000,00 zł. (słownie: czterysta czterdzieści tysięcy złotych) dla oferty obejmującej część A i część B. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres umowy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 400 000,00 zł (słownie czterysta tysięcy złotych) dla oferty obejmującej tylko część A. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres umowy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) dla oferty obejmującej tylko część B. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 5 lat (słownie: pięć lat), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót dla części A i dla części B. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) w zakresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu dla oferty obejmującej część A i część B jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wykonawca przystępujący do przetargu dla oferty obejmującej tylko część A jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca przystępujący do przetargu dla oferty obejmującej tylko część B jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy odrębnie sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót (Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych - załączniki nr 6e do SIWZ, oraz Wymiana stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych przy ul Opolskiej 26A, Opolskiej 26B w Tarnowskich Górach – załącznik nr 7e do SIWZ). Zamawiający dopuszcza, aby kosztorys ofertowy wykonany był metodą uproszczoną. Materiały przyjąć zgodnie z dokumentacją projektowo wykonawczą. Obmiary i inwentaryzację wykonuje Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest na etapie przygotowywania oferty zgłaszać ewentualne braki w dokumentacji projektowej, lub w przedmiarze robót, którego zdaniem są one konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 pkt 3 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 24 aa ustawy, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. Jeśli Wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach