Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu oraz remont brzegów i skarp stawu wraz z budową chodnika w Kościelcu przy ul. Wolności

Gmina Rędziny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-242 Rędziny, Wolności 87
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 23 3279085
  • Data zamieszczenia: 2024-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rędziny
    Wolności 87
    42-242 Rędziny, woj. śląskie
    tel. 23 3279085
    REGON: 151398161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu oraz remont brzegów i skarp stawu wraz z budową chodnika w Kościelcu przy ul. Wolności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:Zagospodarowanie terenu oraz remont brzegów i skarp stawu wraz z budową chodnika w Kościelcu przy ul. Wolności.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót :• Prace rozbiórkowe;• roboty ziemne- niwelacja terenu;• pompowanie wody ze stawu;• oczyszczenie zbiornika ze szlamu i namułu z wywozem;• wykonanie nawierzchni ciągów komunikacyjnych - chodniki ;• wyrównanie i oczyszczenie terenu przyległego;• prace remontowe skarp zbiornika, ich profilowanie oraz umocnienie;• montaż ogrodzenia ;• montaż elementów małej architektury i elementów drogowych;• montaż trawników wysiewanych, nasadzenia drzew. 3. Ponadto zakres zamówienia obejmuje również:- utylizację elementów rozbiórkowych w tym gruzu, złomu, szlamu i wody ze zbiornika;- opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu drogowego z zatwierdzeniem;-pełna obsługa geodezyjna z opracowaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości : 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U.z 2020 r. poz.299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego- Gminy Rędziny w Banku PKO BP SA II/O CzęstochowaNr rachunku: 95 1020 1664 0000 3202 0028 4604z tytułem : Zagospodarowanie terenu oraz remont brzegów i skarp stawu wraz z budową chodnika w Kościelcu przy ul. Wolności4. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa tego warunku.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa tego warunku.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej :Zamawiający nie określa tego warunku.4. Zdolności technicznej lub zawodowej :4.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie / zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie nowego lub przebudowie, remoncie istniejącego zbiornika wodnego, stawu o wartości robót brutto co najmniej 500.000,00 zł brutto.4.2 Dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniaZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli :a) Wykonawca wykaże dysponowanie 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.UWAGA:Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2020, poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach