Przetargi.pl
Usługi druku i dostawy biletów jednorazowych/krótkookresowych oraz średniookresowych komunikacji miejskiej.

Zarząd Transportu Metropolitalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, Barbary
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48(32)7438401, , fax. +48(32)7438745
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Metropolitalnego
    Barbary 21A
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48(32)7438401, , fax. +48(32)7438745
    REGON: 369308114
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.metropoliaztm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi druku i dostawy biletów jednorazowych/krótkookresowych oraz średniookresowych komunikacji miejskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi druku i dostawy 50 mln sztuk biletów jednorazowych/krótkookresowych oraz średniookresowych komunikacji miejskiej. Bilety drukowane będą na papierze dostarczonym przez Zamawiającego (arkusze o wymiarach 610 x 860 mm; gramaturze papieru 90 + 5 g/m2; gładkości nie mniej niż 35 s wg Bekka) zgodnie z przykładową (dotychczasową) wizualizacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia ma prawo określić nowe wzory biletów i okresowo je zmieniać. Ilość wydrukowanych biletów na jednym arkuszu powierzonego papieru ze znakiem wodnym powinna wynieść nie mniej niż 192 szt. Bilety drukowane będą zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego w formie stosownych plików wraz z zaakceptowanym „proofem” lub zgodnie ze wzorami przygotowanymi przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego poprzez podpisanie przekazanego Zamawiającemu „proofa”. 2. Wymagania dotyczące biletów: a) bilet jednorazowy/krótkookresowy oraz średniookresowy powinien mieć wymiar: 7,5 cm x 3,5 cm; b) bilety powinny być klejone w bloczkach po 100 szt., umieszczonych w tzw. opakowaniu zbiorczym po 100 bloczków (np. folia przezroczysta). Każdorazowa partia biletów powinna być dostarczona w paczkach, tj. tzw. opakowaniu transportowym, na które składa się 5 opakowań zbiorczych. 3. Elementy zabezpieczające: a) numer świecący w UV, zawierający nie mniej niż 7 cyfr, b) mikrodruk o treści wskazanej przez Zamawiającego, c) ornament na awersie biletu, d) gilosz na rewersie biletu, e) hologram o wymiarach 8 x 6,3 mm –zgodnie z wizualizacją zawartą w Załączniku nr 2 do SIWZ. f) farba termiczna: - kolor „magenta” lub inny wskazany przez Zamawiającego, - miejsce nadruku farbą termiczną– gilosz na rewersie biletu lub inne wskazane miejsce przez Zamawiającego, - temperatura powodująca przebarwienie koloru +27°C lub inna wskazana przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wzorów biletów, parametrów papieru ze znakiem wodnym, w tym także kształtu i/lub treści hologramu, oraz wprowadzenia nowych dodatkowych wzorów w trakcie trwania umowy. Wykonawca zapewni zabezpieczenie biletów hologramem typu „Hot stamping”, ze znakiem zastrzeżonym tylko i wyłącznie dla Zamawiającego. Wykonawca w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego wizualizację hologramu stanowiącą Załącznik nr 2 do SIWZ przygotuje projekt do produkcji hologramu i matrycy. Koszt wykonania nowych projektów lub zmiany kształtu hologramu powinien być wliczony w cenę druku biletów. Przy każdorazowej zmianie wzorów biletów (szaty graficznej biletów, nominału itp.) Wykonawca wykona specimeny w ilości 20 szt. każdego nominału biletu, który uległ zmianie. 5. Przez druk biletów należy rozumieć druk na awersie biletu, na którym znajduje się m.in. nominał, numer i seria biletu, hologram, ornament itd., a także nadruk gilosza na rewersie biletu zgodnie z § 1 wzoru umowy. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił zabezpieczenie biletów hologramem typu „Hot stamping” ze znakiem zastrzeżonym tylko i wyłącznie dla Zamawiającego. W przypadku tym matryca wykonana będzie na koszt Wykonawcy, zaś jej właścicielem będzie Zamawiający. Zamawiający przez „matryce” rozumie wykonanie jednej lub większej ilości matryc koniecznych do druku biletów zgodnych z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Termin wykonania matrycy, wyprodukowania hologramu oraz przekazania wydrukowanego wzoru do akceptacji nie może być dłuższy niż 35 dni roboczych (kryterium oceny ofert). Dopuszcza się również możliwość wyprodukowania części biletów z hologramem własnym Wykonawcy. Szczegółowe wytyczne zawiera § 2 wzoru umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Wszelkie autorskie prawa majątkowe z tytułu wykonania matrycy, wyprodukowania hologramów, a także przygotowania projektów do druku biletów komunikacji miejskiej przechodzą w całości na Zamawiającego. 8. Wykonawca ma posiadać przynajmniej trzy z niżej wymienionych zabezpieczeń druku i przechowywania biletów oraz przechowywania powierzonego papieru: - 24 godzinna ochrona przez wyspecjalizowane służby ochroniarskie, - system alarmowy włamania i napadu, - system sygnalizacji pożaru, - telewizyjny system nadzoru, - elektroniczny system kontroli dostępu do pomieszczeń, - system alarmowy osobisty. 9. W przypadku zmniejszenia realizacji przedmiotu zamówienia, które nie może przekroczyć 20%, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wynagrodzenie uwzględniające wielkość określoną w pkt 3. z przyczyn, o których mowa w § 13 ust. 2 wzoru umowy. 10. Zamawiający wymaga, aby bilety dostarczane były sukcesywnie przez cały okres trwania umowy do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w biurze ZTM. Transport musi być chroniony przez wyspecjalizowaną firmę. W przypadku, gdy papier ze znakiem wodnym dostarczony został do innego podmiotu wykonującego wcześniej usługi druku biletów, z którym umowa wygasła natomiast pozostał w jego magazynach papier, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i przewozu papieru do własnego magazynu. Z tego tytułu Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami. 11. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w partiach, których wielkość uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego na bilety. Ilość druku poszczególnych nominałów biletów oraz termin realizacji zamówienia każdorazowo określony zostanie przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w sekcji IV.6.2 ogłoszenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.2 i III.1.3. 2. Oświadczenie Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje jego spełnianie. 4. Zamawiający nie wymaga, za wyjątkiem oświadczenia wskazanego w pkt 1, złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w sekcji III.1.2 oraz III.1.3. 5. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w szczególności dotyczące firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Jeżeli w terminie, o którym mowa w sekcji IV.6.2, zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca nie przekazuje Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach