Przetargi.pl
Druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach

Muzeum Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-205 Katowice, ul. Tadeusza Dobrowolskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7799300-1, 32 2130866
  • Data zamieszczenia: 2021-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
    ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
    40-205 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 7799300-1, 32 2130866
    REGON: 00109412100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeumslaskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. T. Dobrowolskiego 1 w Katowicach, usług w zakresie druku wraz z dostawą materiałów promocyjno-informacyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część A - Druk materiałów promocyjno–informacyjnych w technikach offsetowej i cyfrowej, 2) Część B - Druk wielkoformatowych materiałów promocyjno-informacyjnych. 2. Miejsce dostawy: Muzeum Śląskie w Katowicach, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób: 1) Dla Części A i B zamówienia - zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pracujących na stanowisku pracy przy obsłudze maszyn drukarskich i introligatorskich, wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi maszyn drukarskich i introligatorskich (dalej „Personel”) będą przez cały okres realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1320), dalej KP. Powyższe zobowiązanie dotyczy także osób zatrudnionych przez podwykonawcę/-ów. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem zamówienia. Wymóg nie dotyczy między innymi dostawców materiałów. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca, podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia personelu, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - regulują zapisy umów odpowiednio dla Części A i B zamówienia. 4. Termin świadczenia przedmiotu zamówienia: A. dla Części A: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać umowę sukcesywnie w okresie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2021 roku, lub do momentu wykorzystania całkowitej wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Jeżeli maksymalna kwota stanowiąca cenę za wykonanie przedmiotu umowy przed dniem 31 grudnia 2021 r. osiągnie kwotę, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, umowa wygasa bez konieczności złożenia dodatkowych oświadczeń przez Strony; 2) termin dostarczenia wykonanych przez Wykonawcę druków, w związku ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem realizacyjnym wynosi dla pozycji OPZ od nr 1 do 11 - do 5 dni roboczych oraz dla pozycji OPZ nr 12 pn.: „Bilety” - do 5 tygodni, licząc od następnego dnia po przesłaniu Wykonawcy zamówienia realizacyjnego na wykonanie danego druku lub druków. B. dla Części B: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. (dalej „zamówienie podstawowe”), z zastrzeżeniem, że jeżeli maksymalna kwota stanowiąca cenę za wykonanie usługi druku w ww. terminie, osiągnie kwotę, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt 1) umowy, umowa wygasa bez konieczności złożenia dodatkowych oświadczeń przez Strony; 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo wznowienia niniejszego zamówienia, tj. zobowiązania Wykonawcy do jednokrotnego powtórzeniu wykonywania przedmiotu zamówienia w terminie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. Jeżeli w ww. terminie maksymalna kwota stanowiąca cenę za wykonanie usługi druku osiągnie kwotę, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt 2) umowy, umowa wygasa bez konieczności złożenia dodatkowych oświadczeń przez Strony. 3) przedmiot zamówienia w ramach wznowienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia wykonywanym w terminie wskazanym w rozdz. IV ust. 2 lit. B pkt 1) SIWZ; 4) Wykonawca będzie zobowiązany do wznowienia wykonywania zamówienia wyłącznie po przekazaniu przez Zamawiającego oświadczenia w tym zakresie, w terminie najpóźniej do dnia 17.12.2021 r. Oświadczenie zostanie złożone w formie pisemnej zgodnie z zasadami reprezentacji Zamawiającego. 5) W przypadku nieprzekazania przez Zamawiającego oświadczenia o wznowieniu zgodnie z zasadami określonymi powyżej, Wykonawca nie będzie zobowiązany ani uprawniony do wykonywania wznowienia zamówienia. 6) W przypadku kiedy pomimo złożonego przez Zleceniodawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej Wykonawca nie przystąpi do realizacji wznowienia wykonywania zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 50% wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa § 6 ust. 1 pkt 2) umowy, na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego. 7) Zamawiający zastrzega, iż Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego ze wznowienia zamówienia, jak również żadna rekompensata z tego tytułu, na co Wykonawca wyraża zgodę. 8) Termin dostarczenia wykonanych przez Wykonawcę druków, w związku ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem realizacyjnym wynosi do 5 dni roboczych licząc od następnego dnia po przesłaniu Wykonawcy zamówienia realizacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach