Przetargi.pl
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SZTABOWYM NR 2 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2697 W BRZEGU

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SZTABOWYM NR 2 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2697 W BRZEGU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku sztabowym nr 2 na terenie JW 2697 w Brzegu. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z rysunkami stanowi dokumentację służącą opisowi przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy PZP. Kod CPV 45000000-7 Roboty remontowe 1.2 STAN ISTNIEJĄCY W budynku znajduje się typowa drewniana skrzynkowa oraz pojedyncza stolarka okienna z początku XX w. W budynku występuje 7 typów okien. Są to okna oryginalne z początku powstania budynku. Obecnie są w złym stanie technicznym. W skutek długotrwałego użytkowania oraz w wyniku działań atmosferycznych zwichrowały się i są nieszczelne, przyczyniają się do znacznych strat ciepła w budynku. Pojawiły się zarysowania, ubytki oraz odpryski farby. Ślusarka okien jest wyeksploatowana nie zapewniająca prawidłowego funkcjonowania okien. Posiadają jako główny element konstrukcyjny ramę z grubych elementów z litego drewna sosnowego. W ramach okien zamontowane są pojedyncze szyby. Istniejąca stolarka okienna nie spełnia wymaganych warunków technicznych izolacyjności cieplnej budynków użyteczności publicznej oraz nie zachowuje norm w zakresie izolacyjności akustycznej budynków użyteczności publicznej. Istniejące parapety zewnętrzne wykonane z płytek betonowych, parapety wewnętrzne wykonane z lastriko. Występują następujące uszkodzenia i nieprawidłowości: - nieszczelność stolarki okiennej - spękania i ubytki w ramach okien - zwichrowanie ram i ościeżnic okien - powłoka malarska uszkodzona w stopniu znacznym - ubytki i spękania w parapetach wewnętrznych w stopniu znacznym - odpryski powłoki malarskiej na parapetach wewnętrznych w stopniu znacznym 1.3 ZAKRES STOSOWANIA SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ Specyfikacja Techniczna stanowi obowiązującą podstawę jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zleceniu i realizacji robót wymienionych w punkcie 1.1. 1.4 ZAKRES ROBÓT UJĘTYCH W SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wymianą stolarki okiennej w budynku sztabowym nr 2 na terenie JW 2697 w Brzegu. Zakres prac remontowych do wykonania w ramach zadania: - Demontaż istniejącej stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych 75/135 + parapet wewnętrzny - 2 szt 85/50 - 42 szt 95/95 + parapet wewnętrzny - 19 szt 140/285 + parapet wewnętrzny - 5 szt 145/205 + parapet wewnętrzny - 127 szt 235/205 + parapet wewnętrzny - 4 szt 140/75 + parapet wewnętrzny - 2 szt - Wbudowanie okien i parapetów wewnętrznych a) piwnica typ rozwieralno-uchylne b) parter, I piętro, II piętro typ rozwieralne i rozwieralno-uchylne + parapet wewnętrzny c) poddasze typ rozwieralno-uchylne + parapet wewnętrzny - Obróbka ościeży wewnętrznych i zewnętrznych po wykonanych pracach montażowych oraz uzupełnienie ubytków w parapetach zewnętrznych - Pomalowanie ościeży, - Usunięcie istniejących krat 21 szt, - Roboty towarzyszące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 11 879,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 27.03.2017 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 27.03.2017 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wymianę stolarki okiennej w budynku sztabowym nr 2 w JW. 2687 w Brzegu”. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach