Przetargi.pl
„Odbudowa ul. Kolonijnej - droga nr 115267D (km od 2+236 do 2+519) Dz. nr 69 Obr. 7 [intensywne opady deszczu maj 2014]”

Gmina Piechowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58573 Piechowice, ul. Żymierskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 548 900 , fax. 757 612 274
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piechowice
    ul. Żymierskiego 49
    58573 Piechowice, woj. dolnośląskie
    tel. 757 548 900, fax. 757 612 274
    REGON: 23082161200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbudowa ul. Kolonijnej - droga nr 115267D (km od 2+236 do 2+519) Dz. nr 69 Obr. 7 [intensywne opady deszczu maj 2014]”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotowy odcinek drogi tj. ul. Kolonijnej dług. 283,0 m od km 2+236 do 2+519 (odpowiada km lokalnemu wg projektu km 0+000 do km 0+283) zlokalizowany jest na działce nr 69 Obręb 0007 gm. Piechowice. Ulica jest jednojezdniowa, o szerokości 3,50 m klasa drogi D i kategorii ruchu KR-1 i o konstrukcji bitumicznej, odwodnieniu powierzchniowym zgodnym ze spadkiem terenu. Na terenie objętym odbudową występuje uzbrojenie podziemne. Zakres prac: Należy dokonać rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej i gruntowej wzmocnionej kruszywem o pow. ok. 1030,10 m2 oraz zjazdów o pow.28,13 m2 - wykonanie nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na całym odcinku drogi wraz ze zjazdami i mijankami o pow. ok. 1 111,20 m2 jak dla kategorii ruch KR1 - szerokość jezdni 3,0 – 5,0 m, - wykonanie korytowania na głębokość 40,0 cm (odcinkowo) oraz 5,0 cm, - wykonanie warstwy stabilizacji kruszywa naturalnego cementem o grub. 15,0 cm, - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o grub. 20,0 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grub. 6,0 cm o pow. 1111,20 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grub. 4,0 cm o pow. 1111,20 m2, - wbudowanie odwodnienia liniowego dług. ok. 97,5 m z koryt ściekowych betonowych o wym. 60x50x15 cm, - wykonanie odwodnienia liniowego z kostki kamiennej grub. 10,0 cm na ławie betonowej z 6- ciu rzędów kostki o łącznej dług. 60,60 m, - wbudowanie krawężników betonowych wtopionych o wym. 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej dług. 575,10 m, - wbudowanie obrzeży betonowych w obrębie zjazdów o wym. 30x8 cm na ławie betonowej dług. 21,10 m, - obrukowanie skarp i dna rowów kostką kamienną 9/11 cm o pow. 3,0 m2, - wykonanie poboczy gruntowych z kamienia łamanego 0-31,5 na szerokości 0,5-1,0 m grub. 10,0 cm, - wykonanie odbudowy istniejącego rowu przydrożnego płytą ażurową betonową 40x60x10 cm o pow. 182,0 m2, - należy przebudować mur oporowy rowu z kamienia łamanego (formak) wraz z uzupełnieniem ubytków - 28,1 m3, - Wykonanie balustrady rurowej z materiałów ocynkowanych (rura Ø60,3 i Ø26,9,) - Należy wykonać remont istniejących przepustów pod drogą Ø1000 mm o dług.5,0 m oraz przepustów pod zjazdami Ø300 mm o łącznej dług.18,0 m. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. Wykonawca winien mieć na uwadze, że okres (czas) trwania gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o których mowa w SIWZ w Rozdziale XIII. Oferując minimalny 36 miesięczny czas trwania gwarancji jakości i rękojmi otrzyma 0,00 punktów, natomiast oferując czas trwania gwarancji 60 miesięcy i dłużej otrzyma maksymalnie 40 punktów. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy i krótszy niż 60 miesięcy otrzyma w tym kryterium ilość punktów wyliczoną zgodnie z wzorem określonym w punkcie 2 podpunkt 2.2 litera c) Rozdziału XIII SIWZ. UWAGA: jeżeli Wykonawca w swojej ofercie nie określi żadnego okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje minimalny wymagany okres gwarancji to znaczy 36 miesięcy. 3. Trmin wykonania zamówienia. 1) TERMIN ZGŁOSZENIA GOTOWOŚCI DO ODBIORU ROBÓT - maksymalnie w ciągu 80 kolejnych dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. Termin ten oznacza zgłoszenie Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót. Następnie w ciągu 5 dni po zgłoszeniu gotowości do odbioru Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych i następnie zakończy je maksymalnie w ciągu kolejnych 5 dni. 2) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – data podpisania końcowego protokołu odbioru robót - nie później niż w ciągu 90 dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. O dochowaniu terminu wykonania umowy decyduje data podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 3) Termin przekazania placu budowy – Zamawiający przekaże plac budowy niezwłocznie po podpisaniu umowy jednak nie później niż w ciągu 7 dniu od daty podpisania umowy. 4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są niżej wymienione załączniki, które stanowią uszczegółowienie Opisu Przedmiotu Zamówienia.: 4.1. Załącznik nr 7 – WYKAZ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ i SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA i ODBIORU ROBOT BUDOWLANYCH DLA ZAMÓWIENIA PN.: „Odbudowa ul. Kolonijnej - droga nr 115267D (km od 2+236 do 2+519) Dz. nr 69 Obr. 7 [intensywne opady deszczu maj 2014]”, a) Dokumentacja projektowa dla inwestycji pn. : „Odbudowa ul. Kolonijnej - droga nr 115267D (km od 2+236 do 2+519) Dz. nr 69 Obr. 7 [intensywne opady deszczu maj 2014]” (opracowana została dla dwóch odcinków, przy czym przedmiotem niniejszego postępowania jest odcinek nr 2), b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla inwestycji pn. : „Odbudowa ul. Kolonijnej - droga nr 115267D (km od 2+236 do 2+519) Dz. nr 69 Obr. 7 [intensywne opady deszczu maj 2014]” 4.2. Załącznik nr 6 do SIWZ – wzór umowy. Obowiązki Wykonawcy, które należy ująć w cenie oferty, w tym wynikające z postanowień wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, w szczególności: a)zapewni we własnym zakresie korzystanie z mediów np. energia elektryczna, woda, ścieki wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń i kosztami ich zużycia. Całość kosztów związanych z doprowadzeniem i korzystaniem z ww. mediów wykonawca robót budowlanych uwzględni w cenie oferty, b)wszystkie materiały z rozbiórki i wykopów nie nadające się do ponownego wbudowania , Wykonawca usunie z terenu budowy, zeskładuje, zagospodaruje lub zutylizuje zgodnie z obowiązującymi w tym za-kresie przepisami prawa, c)zapewnienie nadzoru ze strony instytucji branżowych zgodnie z dokumentacją projektową (a w szczególności z uzgodnieniami) i STWiORB oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, w tym między innymi włączeń, wyłączeń, prób eksploatacyjnych itp. d)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić właściwy personel do wykonania zamówienia, w szczególności: - co najmniej jedną osobę na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie w specjalności drogowej, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, (zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ w Rozdziale IV, punkt 1.1, podpunkt 3.2), Jeżeli wskazana wyżej osoba/osoby jest/są obywatelem/i państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samo-dzielnych funkcji technicznych w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych. Postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uzna-wania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz.394). e)Zwycięski Wykonawca tj. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującą odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową ubezpieczonego tj. Wykonawcy, na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł. Do ww. dokumentów Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenie, z którego będzie wynikać, że na dzień podpisania Umowy wobec Wykonawcy nie toczy się lub nie zostało wszczęte postępowanie dotyczące roszczeń finansowych z przedłożonej polisy, a suma gwarancyjna jest nie mniejsza niż 100.000,00 zł. 5.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - ręczne roboty ziemne, - plantowanie poboczy, Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący powyższe czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi te czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na wa-runkach określonych w art. paragraf 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres zamówienia zgodnie z SIWZ, przepisami prawa, współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez Zamawiającego w SIWZ, bez względu na trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Ewentualny brak w Orientacyjnym przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w umownej cenie. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót niż wykazanej w jakiejkolwiek pozycji Orientacyjnego przedmiaru robót, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach