Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach - etap II.

Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 682 94 50 , fax. 0-58 683 91 46
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach
    ul. Szkolna 4 4
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 0-58 682 94 50, fax. 0-58 683 91 46
    REGON: 19107639000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana 13 szt. stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, ul. Szkolna 4. Zakres robót obejmuje: 1. demontaż istniejącej drewnianej stolarki okiennej w ilości 13 szt., 2. demontaż parapetów zewnętrznych, 3. wykonanie i montaż 13 szt. stolarki okiennej z PCV, kolor biały, z szybami zespolonymi min. U=1,1 W/m2K, 4. wykonanie i montaż 13 szt. parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, lakierowanej wg RAL, 5. obróbka okien, 6. dwukrotne malowanie doborowe farbą olejna istniejących parapetów betonowych , z dwukrotnym szpachlowaniem. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlana oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, będącą załącznikiem do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia 60- miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 3) w ciągu ostatnich 5 lat wykonali 2 roboty o charakterze zbliżony do przedmiotu zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zabezpieczenie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą; a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wspólnie spełniać warunki określone w pkt 1, podpunkty 1), 4), 5), c) warunek określony w pkt 1, podpunkt 3) musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólnie, d) spełniać każdy z osobna warunki określone w pkt 1, podpunkty 2), 6), e) zawrzeć umowę regulującą współpracę podmiotów. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik do Formularza ofertowego) oraz dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC), 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: daty i miejsca wykonania, 4) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia (zał. do Formularza ofertowego), 5) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. do Formularza ofertowego) lub przedstawienie pisemnego zabezpieczenia potwierdzającego udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów, 6) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do Formularza ofertowego). 7) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wraz z umową regulującą współpracę Wykonawców. 1. Dokumenty złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia będą rozpatrywane łącznie, z wyjątkiem pkt.1 ppkt. 2), 6), 2. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w oryginale lub formie kserokopii, poświadczonej na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 3. Wykonawcy składający ofertę wspólną będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4. Zamawiający może w ramach solidarnej odpowiedzialności żądać wykonania umowy od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach