Przetargi.pl
dostawa sortów mundurowych

Straż Miejska w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-724 Gdańsk, ul. Elbląska 54/60
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3013011 , fax. 058 3462811
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska w Gdańsku
    ul. Elbląska 54/60 54/60
    80-724 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3013011, fax. 058 3462811
    REGON: 19053928900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sortów mundurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa sortów mundurowych kod CPV 35811200-4 wg ilości i opisów podanych w SIWZ, zgodnie z ze wzorami podanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych /miejskich /Dz. U. z dnia 29 sierpnia 1998r. Nr 112 poz 713
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 358112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zaakceptują nw warunki: - termin dostawy do dnia 10.12.2009r. - obmiar u zamawiającego w terminie uzgodnionym wspólnie - Płatność za dostawę przelewem na podstawie faktury w terminie 14 dni od dnia przekazania towaru. - Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy Złożenie oferty oznacza zaakceptowanie ww warunków - ocena spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą na zasadzie kwalifikacji (spełnia nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru - zał. nr 1. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast ww. dokumentu, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, że nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - zał. nr 2. 3) Formularz cenowy wg załączonego wzoru - zał. nr 3. 4) Wzór umowy - zał. nr 4 Wszystkie dokumenty, z zastrzeżeniem punktu 1,3,4, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605z późn. zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach