Muzeum Archeologiczne w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-958 Gdańsk, ul. Mariacka 25/26
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 322 21 12 , fax. 058 322 21 11
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku
ul. Mariacka 25/26 25/26
80-958 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 322 21 12, fax. 058 322 21 11
REGON: 00027684800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.archeologia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w roku 2009 określonej części robót budowlanych oraz prac konserwatorskich w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego: odbudowa piwnicy romańskiej wraz z przystosowaniem pomieszczeń na cele skansenu archeologicznego (ZP/18/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie w roku 2009 określonej części robót budowlanych oraz prac konserwatorskich w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego: odbudowa piwnicy romańskiej wraz z przystosowaniem pomieszczeń na cele skansenu archeologicznego; postępowanie o wartości poniżej progów kwotowych określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie: 10.000zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na remoncie lub przebudowie obiektów budowlanych, wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, z których co najmniej jedna robota budowlana była o wartości minimum 500.000zł brutto, b. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 prace konserwatorskie w obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, z których co najmniej jedna praca konserwatorska była o wartości minimum 200.000zł brutto, c. zapewni w realizacji niniejszego zamówienia uczestnictwo co najmniej niżej wymienionych osób, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności: a) Kierownik budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub równoważne im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik budowy musi wykazać się doświadczeniem: posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym minimum 2 lata doświadczenia na budowie przy zabytkach nieruchomych, na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inżyniera budowy, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP. b) Kierownik prac konserwatorskich Kierownik prac konserwatorskich musi posiadać tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów w zakresie konserwacji i restauracji elementów i detali architektonicznych (lub równoważne im uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Kierownik prac konserwatorskich musi wykazać się przebytą co najmniej 2 letnią praktyką zawodową w zakresie konserwacji zabytków nieruchomych. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000,00zł. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, przedmiotowy dokument składa pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie; oświadczenie zawarte jest w Formularzu oferty. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na remoncie lub przebudowie obiektów budowlanych, wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Z w/w wykazu musi wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na remoncie lub przebudowie obiektów budowlanych, wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, z których co najmniej jedna robota budowlana była o wartości minimum 500.000zł brutto. 4. Wykaz wykonanych prac konserwatorskich w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Z w/w wykazu musi wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej 2 prace konserwatorskie w obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, z których co najmniej jedna praca konserwatorska była o wartości minimum 200.000zł brutto. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: a. Uprawnienia kierownika budowy, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub równoważne im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z kopią aktualnego zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumentami potwierdzającymi doświadczenie, o którym mowa w p. 8.1.2.3a) (dopuszcza się złożenie własnego oświadczenia lub cv). b. Uprawnienia kierownika prac konserwatorskich, tj. dyplom ukończenia wyższych studiów w zakresie konserwacji i restauracji elementów i detali architektonicznych wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie, o którym mowa w p. 8.1.2.3b) (dopuszcza się złożenie własnego oświadczenia lub cv), lub równoważne im uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób, prowadzących prace konserwatorskie lub kierujących robotami budowlanymi, które uzyskały uprawnienia na podstawie §19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dn. 24.08.1964r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197), lub §17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dn.11.01.1994r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55): należy przedstawić zaświadczenie o kwalifikacjach wydane na podstawie przepisów przywołanych rozporządzeń. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archeologia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie prac budowlanych i konserwatorskich polegających na remoncie elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Biskupiej 17 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Stacja pomp Izbica na terenie gminy Główczyce - roboty remontowo-budowlane i konserwacja gruntowna.
Dodano: 2016-07-27 - Remont w Internacie KOMANDOR przy ul. Śmidowicza 71 w Gdyni
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu pomieszczeń ZOZ zlokalizowanych w budynku zakwaterowania osadzonych Zakładu Kar-nego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku UKS w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
Dodano: 2016-07-19 - Roboty remontowe ogólnobudowlane w budynku nr 45 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.
Dodano: 2016-07-18 - Zwiększenie funkcji animacyjnej MDK w Człuchowie przez wymianę poszycia dachowego, termoizolację i adaptację poddasza.
Dodano: 2016-07-08 - Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej połączony z wykonaniem nowej posadzki w hali i remontem pokrycia dachowego audytorium Wydziału
Dodano: 2016-07-06 - Obiekt nr 1 - Stacja pomp Izbica na terenie gminy Główczyce - roboty remontowo-budowlane i konserwacja gruntowna. Obiekt nr 2 - Cieki i wały na terenie powiatu słupskiego - konserwacja bieżąca i gruntowna
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa budynku nr 19 na potrzeby Grupy Zabezpieczenia 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w kompleksie wojskowym Redzikowo (zadanie 13743).
Dodano: 2016-07-05