Gmina Łubianka ogłasza przetarg
- Adres: 87-152 Łubianka, Al. Jana Pawła II 8
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 056 6788217
- Data zamieszczenia: 2009-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
Al. Jana Pawła II 8 8
87-152 Łubianka
tel. 056 6788217
REGON: 00053975600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku Oddziału Edukacyjno-Terapeutycznego w Zamku Bierzgłowskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana 9 szt. okien drewnianych na PCV - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót minimum 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3. Formularz ofertowy wg załącznika 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 24 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymianie stolarki okiennej w Kwaterze Myśliwskiej Borowiec
Dodano: 2012-06-29 - Modernizacja Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Białej Podlaskiej polegająca na wymianie stolarki okiennej drewnianej i drzwiowej aluminiowej.
Dodano: 2010-06-08 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sulejówku, ul. Paderewskiego 29
Dodano: 2010-05-31