Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak.

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 017 27777110 w. 302
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
    38-130 Frysztak
    tel. 017 27777110 w. 302
    REGON: 69058218600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest 1.Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak w tym: 1). Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak. projekt należy opracować na aktualnych podkładach geodezyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, dokumentacja powinna zawierać min. aktualne wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów 2). Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zakresu robót objętych projektem oraz specyfikacji technicznych. 3). Uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich wymaganych uzgodnień z osobami fizycznymi i prawnymi oraz instytucjami w tym także uzyskanie prawa do dysponowania gruntem na cele budowlane w formie umów cywilno - prawnych z właścicielami gruntów, 4).Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania prawomocnej decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego , decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji oraz prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 5). Opracowanie wyciągu z dokumentacji technicznej (projekt i opis techniczny), który może być wymagany przy składaniu wniosku o przyznanie dofinansowania projektów realizowanych w ramach środków UE- na pisemne żądanie Zamawiającego. 6). Opracowanie niezbędnej dokumentacji geologiczno- inżynieryjnej dla projektowanych obiektów 7). Opracowanie raportu oceny oddziaływania na środowisko projektowanej inwestycji o ile będzie wymagany. 8). Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanej inwestycji. 9). Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie pozwoleń wodno - prawnych włącznie z decyzją pozwolenia wodno-prawnego. 10). Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie przekroczenia siecią dróg. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Miejscowość : Glinik Górny, Stępina , Cieszyna - gmina Frysztak,woj. Podkarpackie. 3. Wymagania, które musi spełniać zamawiana dokumentacja: 1) Nie przewiduje się etapowanie realizacji inwestycji, w związku z tym projekty należy opracować jako jedną całość , zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia i operaty. 4. Zakres przedmiotu zamówienia - elementy techniczne: 1)Przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania z wypisami z rejestru gruntów dla części wsi Cieszyna w zakresie obejmującym przyłączenie do istniejącej sieci kanalizacyjnej wsi Cieszyna, warunki techniczne przyłączenia , uzgodnienia wstępne i inne. 2) Przygotowanie danych do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 3) Przeprowadzić badania geotechniczne podłoża gruntowego 4) Opracować projekt wstępny - ZAMAWIAJĄCY wymaga aby wykonanie projektu budowlanego zostało poprzedzone wykonaniem projektu wstępnego , którego rozwiązania będą opiniowane i uzgadniane przez ZAMAWIAJĄCEGO , co będzie podstawą do kontynuowania prac projektowych. 5) Opracować projekt budowlano-wykonawczy we wszystkich branżach w 5 egzemplarzach 6) Opracować kosztorysy inwestorskie z przedmiarami robót dla wszystkich branż ze zbiorczym zestawieniem kosztów - 2 egzemplarze . W kosztorysach inwestorskich i przedmiarach robót należy wyodrębnić przyłącza sanitarne jako odrębne opracowanie obejmujące koszt wykonania przyłącza do budynku . Definicja przyłącza zgodnie z art.2 ust.5 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków ( Dz.U. Z 2006 roku numer 123 poz. 858) - przyłącze kanalizacyjne- odcinek przewodu łączącego wewnętrzną instalację kanalizacyjną w nieruchomości odbiorcy usług z siecią kanalizacyjną , za pierwszą studzienką , licząc od strony budynku, a w przypadku jej braku do granicy nieruchomości gruntowej. 7) Opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egzemplarze 8) Uzyskać zgody właścicieli gruntów na wejście w teren , niezbędne uzgodnienia , opinie i pozwolenia dla uzyskania pozwolenia na budowę 9) Opracować informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów 10) Uzyskać w imieniu zamawiającego pozwolenia wodno-prawne , oraz uzgodnienia branżowe od zarządców poszczególnych sieci i terenów. 11) Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem , m.in: - przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. Z 2000 roku Nr 106 poz. 1126 z późniejszymi zmianami) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Z 2004 roku Nr 202 poz. 2072) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Z 2003 roku Nr 120, poz. 1133) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18.05.2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. Z 2004 roku Nr 130 poz. 1389) - Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Frysztak na lata 2004 i dalej. Uwaga! -Zamawiający dysponuje aktualnymi podkładami geodezyjnymi sytuacyjno-wysokościowymi w skali 1:1000 dla terenu objętego projektowaniem wsi Stępina, części wsi Glinik Górny i Cieszyna , które Zamawiający przekaże Wykonawcy 5. Ponadto Zamawiający wymaga: 1)wykonania projektu włączenia do istniejącej sieci kanalizacyjnej wsi Cieszyna obiektu objętego projektowaniem, włącznie z przeliczeniem mocy pomp na istniejących przepompowniach ścieków w miejscowości Cieszyna na odcinkach obsługujących projektowany do włączenia obiekt 2) dokumentacje projektowe oraz pozostałe elementy składowe przedmiotu zamówienia będą podstawą do ubiegania się o środki finansowe UE , w związku z tym Zamawiający wymaga aby wykonane projekty , zwłaszcza branży sanitarnej zawierały następujące dane: - długość sieci o poszczególnych średnicach - wykaz przyłączy i ich długość - przepustowość sieci - ilość ścieków jaka zostanie skierowana systemem kanalizacji sanitarnej objętej projektem na etapie przekazania do eksploatacji- w m3/d -stopień wykorzystania kanalizacji - w % - obciążenie kanalizacji sanitarnej ściekami na etapie przekazania do eksploatacji - w % - ilość mieszkańców w zasięgu realizowanego zadania według projektu - osoby - ilość mieszkańców objętych podłączeniem do sieci w zasięgu realizowanego zadania według projektu - osoby - liczba gospodarstw domowych w zasięgu projektu - ok.200 szt. 3) Projekty budowlane , wykonawcze , kosztorysy i przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy również przygotować w wersji elektronicznej ( pliki z rozszerzeniem pdf- dokumenty tekstowe lub tekstowo -graficzne , jpg- dokumenty zawierające informację graficzną) na płycie CD w 2 egzemplarzach . 6. Od Wykonawcy który zostanie wyłoniony w przetargu wymagane jest kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia , z godnie z obowiązującymi przepisami , zasadami wiedzy technicznej i na warunkach określonych w SIWZ i projekcie umowy. 7. Zamawiający wyda wypisy ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy . W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 2. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia 07.07.2009 r. do godz. 10:00 w wybranej przez siebie formie dopuszczonej ustawą ,Prawo zamówień publicznych 4.Wadium należy wnieść na adres Urzędu Gminy Frysztak, 38-130 Frysztak, ul. Ks. W. Blajera 20 . 5.W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Gminy Frysztak w Banku Spółdzielczym Strzyżów O/Frysztak nr rach: 95 9168 1027 5505 8519 2000 0005 . 6. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania za mówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1 do 4. 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 6) nie wnieśli wadium , w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgo- dzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4) zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia. 6. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę. 1) Ofertę stanowi formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków. 2) Oferta musi być podpisana przez uprawnioną osobę lub osoby
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2) Parafowany projekt umowy 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia, że: 1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) Dokumenty potwierdzające , że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień 4) Wykaz osób i podmiotów( podwykonawców) , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5) Wykaz osób do kontaktu 4. Inne dokumenty: Zamawiający nie żąda załączenia dodatkowych dokumentów. 5. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach