Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje.

Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3275652 , fax. 0913275630
  • Data zamieszczenia: 2014-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
    ul. Książąt Pomorskich 5 5
    72-500 Międzyzdroje
    tel. 091 3275652, fax. 0913275630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie pn..Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. Zamówienie obejmuje : Część I: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje, Część II: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowomyśliwskiej od skrzyżowania z ulicą Garażową do skrzyżowania z ulicą Wolińską w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje, Część III: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Gryfa Pomorskiego Las od skrzyżowania z ulicą Polną do granicy Gminy Międzyzdroje, w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. A. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: Część I: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. 1. Oczyszczalnia nie posiada kompleksowego rozwiązania gospodarki ściekowej i osadowej. Część obiektów jest wyeksploatowana i wymaga pilnej przebudowy lub remontu (komory wlotowej, komora pomp, punkt zrzutu nieczystości). Proponuje się, by przy tej okazji kierować się następującymi uwagami: a) Zaprojektować piaskownik poziomy dwukomorowy napowietrzny z łapaczem olejów i tłuszczy. Orientacyjne wymiary w rzucie piaskownika: 20, 0 x 6, 0 m. b)Zaprojektować zbiornik retencyjny ścieków surowych. Do zbiornika kierowane byłyby ścieki przy napływie powyżej 400 m3/h. c)Zaprojektować komorę tlenowej lub beztlenowej stabilizacji osadu. d)Obiekty b) i c) można zaprojektować na bazie istniejącego osadnika wstępnego (Imhoffa). e)Zaprojektować rozbudowę stacji odwadniania osadu o zespół higienizacji osadu wapnem. Obecna prasa jest zbyt mała na potrzeby oczyszczalni - zaleca się jej wymianę na większą lub ustawienie drugiej prasy. f)Zaprojektować kompostownię lub suszarnię osadu, co pozwoli na przyrodnicze lub rolnicze wykorzystanie osadu. W przypadku kompostowni jej powierzchnia wynosiłaby około 600 m2 (Np. 40 x 16 m). g) Zaprojektować zbiornik magazynowy osadu. h)Zaprojektować hermetyzacje źródeł odoru - proj. Piaskownik, proj. komora tlenowej lub beztlenowej stabilizacji osadu, proj. Zbiornik retencyjny ścieków surowych. i)Zaprojektować montaż biofiltru. UWAGI: W przypadku przystąpienia do wykonania koncepcji czy też projektu przebudowy obiektu konieczne jest wykonanie serii badań laboratoryjnych ścieków surowych oraz wielkości przepływów ścieków spływających na oczyszczalnię. Jest to szczególnie istotne w sytuacji zasygnalizowanej w obliczeniach wg ATV niewystarczającej redukcji azotu. ROZBUODWA REAKTORA BIOLOGICZNEGO O STOPIEŃ DENITRYFIKACJI Na etapie projektowym należy przewidzieć rozbudowę reaktora biologicznego o stopień denitryfikacji w celu zmniejszenia ilości azotanów w ściekach oraz osiągnięcia programowanych parametrów. MODERNIZACJA I REMONT BUDYNKÓW Na etapie projektowym należy przewidzieć remont budynków wchodzących w skład obiektu oczyszczalni ścieków. Stan techniczny przedmiotowych obiektów jest niezadowalający. CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA. Zalecenia dotyczące urządzeń, rozdzielnic, sieci elektroenergetycznej w obiekcie Oczyszczalnia ścieków Międzyzdroje. Zalecenia te maja na celu poprawa warunków zasilania energią elektryczną w Oczyszczalni Ścieków Międzyzdroje poprzez, zagwarantowanie wyższej niezawodności dystrybucji energii oraz redukcje strat w sieci, oraz przeciwdziałanie możliwości powstania awarii mogącej zakłócić działanie Oczyszczalni Ścieków Międzyzdroje. UKŁAD POMIAROWO-ROZLICZENIOWY W STACJI TRANSFORMATOROWEJ NR 2699. Zaprojektować modernizację układu pomiarowo-rozliczeniowego zainstalowanego w stacji transformatorowej nr 2699. ROZDZIELNICA PRZEPOMPOWNI RP ( ZABUDOWANA W CENTRALNEJ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW). Zaprojektować wymianę rozdzielnicy przepompowni RP. AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY ( ZABUDOWANY W BUDYNKU STACJI TRANSFORMATOROWEJ NR 2669). Zaprojektować wymianę na agregatu na agregat nowszego typu np. AKMEL AP 275 z odprowadzeniem spalin z pomieszczenia. Niezbędne jest zastosowanie automatyki samoczynnego załączania rezerwy. Jednocześnie należy opracować i uzgodnić z Rejonem Dystrybucji Międzyzdroje Instrukcji współpracy agregatu z siecią zgodną z PN-IEC 60364-7-717:2004. ZESTAWY GNIAZD REMONTOWYCH, PRZYŁĄCZA URZĄDZEŃ ZEWNĘTRZNYCH NA OBIEKCIE. Zaprojektować wymianę rozdzielnic gniazd remontowych oraz przyłącza urządzeń umieszczonych na zewnątrz. 2. Koncepcję budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach. 3. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia z planem wycinki dla projektowanego terenu oczyszczalni. 4. Dokumentację projektową nasadzeń zieleni dla projektowanego terenu oczyszczalni, -opracowanie inwentaryzacji zadrzewienia (wraz z wycinką) i zaprojektowanie nowych nasadzeni zieleni. 5. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z przebudową projektowanych elementów oczyszczalni. 6.Wykonanie badań geotechnicznych. 7.Wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 8.Uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń robót, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 9.Wykonanie raportu oddziaływania na środowisko. Część II: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowomyśliwskiej od skrzyżowania z ulicą Garażową do skrzyżowania z ulicąWolińską w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. 1. W ul. Nowomyśliwskiej ( w zakresie od ronda do ul. Garażowej) - należy zaprojektować przepompownie ścieków w okolicy ronda ( w możliwie najniższym punkcie.) Pompownie ścieków należy zaprojektować, jako zbiornik podziemny z włazem zamykanym trudnym do podrobienia kluczem. Szafkę sterowniczą należy zaprojektować na oddzielnym fundamencie zlokalizowaną w bezpośrednim sąsiedztwie pompowni. Rurociąg tłoczny powinien pracować przy prędkości przepływu ścieków w przybliżeniu równej 1 m/s. Dopuszczalne graniczne prędkości przepływu w rurociągu (rurociągach) nie mogą być mniejsze niż 0,9 m/s, a maksymalne nie większe niż 2,5 - 3 m/s. Dodatkowo rurociąg tłoczny i pompownię należy zaprojektować w taki sposób, aby co najmniej raz na dobę, przy jednym nieprzerwanym cyklu pracy pomp(y)) nastąpiło przepłukanie całej objętości rurociągu z prędkością nie mniejszą niż 0,9 m/s. Wokół pompowni przewidzieć ogrodzenie z bramą zamykaną na klucz. Teren pompowni powinien być oświetlony. Do każdej pompowni należy zaprojektować utwardzoną drogę dojazdową umożliwiającą dojazd do pompowni specjalistycznym pojazdom eksploatacyjnym będącym w posiadaniu Zamawiającego. - sieć kanalizacji grawitacyjne śr. Min fi 200, która umożliwi odprowadzenie ścieków sanitarnych z zabudowań i nieruchomości niezabudowanych w okolicy ronda, wraz z przyłączami. - sieć kanalizacji ciśnieniowej 2 x fi 75 ( równolegle) na odcinku od projektowanej przepompowni do studni KS 1200 obok przepompowni ścieków ( skrzyżowanie z ul. Garażową) wraz ze studnią rozprężną. 2. Koncepcję budowy sieci kanalizacji sanitarnej. 3. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) budowy sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacji sanitarnej w tym również ewentualną przebudowę (zmiana lokalizacji) istniejących sieci i przyłączy podyktowaną koniecznością koordynacji lokalizacji sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej w granicach obszaru projektowanej budowy kanalizacji sanitarnej, uwzględniającą przebudowę istniejącego uzbrojenia podziemnego w przypadku stwierdzenia kolizji infrastruktury podziemnej oraz nadziemnej. 4. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia z planem wycinki dla projektowanego obszaru. 5. Dokumentację projektową nasadzeń zieleni dla projektowanego obszaru ulic. -opracowanie inwentaryzacji zadrzewienia (wraz z wycinką) i zaprojektowanie nowych nasadzeni zieleni. 6. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z przebudową projektowanej kanalizacji sanitarnej. 7. Wykonanie badań geotechnicznych. 8. Wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 9. Uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń robót, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. Część III: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Gryfa Pomorskiego Las od skrzyżowania z ulicą Polną do granicy Gminy Międzyzdroje, w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. 1. W ul. Gryfa Pomorskiego Las ( w zakresie od ul. Polnej do granicy gminy) - należy zaprojektować przepompownie ścieków w możliwie najniższym pkt. Pompownie ścieków należy zaprojektować, jako zbiornik podziemny z włazem zamykanym trudnym do podrobienia kluczem. Szafkę sterowniczą należy zaprojektować na oddzielnym fundamencie zlokalizowaną w bezpośrednim sąsiedztwie pompowni. Rurociąg tłoczny powinien pracować przy prędkości przepływu ścieków w przybliżeniu równej 1 m/s. Dopuszczalne graniczne prędkości przepływu w rurociągu (rurociągach) nie mogą być mniejsze niż 0,9 m/s, a maksymalne nie większe niż 2,5 - 3 m/s. Dodatkowo rurociąg tłoczny i pompownię należy zaprojektować w taki sposób, aby co najmniej raz na dobę, przy jednym nieprzerwanym cyklu pracy pomp(y)) nastąpiło przepłukanie całej objętości rurociągu z prędkością nie mniejszą niż 0,9 m/s. Wokół pompowni przewidzieć ogrodzenie z bramą zamykaną na klucz. Teren pompowni powinien być oświetlony. Do każdej pompowni należy zaprojektować utwardzoną drogę dojazdową umożliwiającą dojazd do pompowni specjalistycznym pojazdom eksploatacyjnym będącym w posiadaniu Zamawiającego. - sieć kanalizacji grawitacyjne śr. Min fi 200 wraz z przyłączami. - sieć kanalizacji ciśnieniowej 2 x fi 75 ( równolegle) na odcinku od byłego ośrodka SPOŁEM do skrzyżowania z ul. Polną wraz ze studnią rozprężną. 2. Koncepcję budowy sieci kanalizacji sanitarnej. 3. Dokumentacje projektową (budowlano-wykonawczą) budowy sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacji sanitarnej w tym również ewentualną przebudowę (zmiana lokalizacji) istniejących sieci i przyłączy podyktowaną koniecznością koordynacji lokalizacji sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej w granicach obszaru projektowanej budowy kanalizacji sanitarnej, uwzględniającą przebudowę istniejącego uzbrojenia podziemnego w przypadku stwierdzenia kolizji infrastruktury podziemnej oraz nadziemnej. 4. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia z planem wycinki dla projektowanego obszaru. 5. Dokumentację projektową nasadzeń zieleni dla projektowanego obszaru ulic. -opracowanie inwentaryzacji zadrzewienia (wraz z wycinką) i zaprojektowanie nowych nasadzeni zieleni. 6. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z przebudową projektowanej kanalizacji sanitarnej. 7. Wykonanie badań geotechnicznych. 8. Wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 9. Uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń robót, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. B. Wymagana ilość opracowań składających się na dokumentację projektową dla każdej z projektowanych części: a) dokumentacja projektowa budowlany - 6 egz., b) projekt budowlano-wykonawczy - 6 egz., c) szczegółowa inwentaryzacja zadrzewienia z planem wycinki - 6 egz. d) dokumentacja projektowa nasadzeń zieleni - 6 egz. e) dokumentacja projektowa organizacji ruchu na czas budowy - 6 egz., f) dokumentacja projektowa przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z projektowaną budową kanalizacji sanitarnej i budową i przebudową oczyszczalni ścieków komunalnych - 6 egz. dla każdej z branż g) kosztorysy inwestorskie z rozbiciem na branże i elementy - 3 egz., h) przedmiary robót z rozbiciem na elementy i branże - 3 egz., i) instrukcję bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz., j) dokumentację geologiczno - inżynierską - 6 egz., k) zbiorcze zestawienie kosztów - 4 egz. l) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej branży - 6 egz./branża, m) wykonawca opracuje 2 komplety dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej. C. Wykonawca musi wykonać wtórnik do celów projektowych w formacie wektorowym w zakresie niezbędnym do przedłożonego opracowania dokumentacji budowlanej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. D. Koszt uzyskania wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. E. Przy opracowywaniu dokumentacji projektowej po stronie Wykonawcy leży powiadomienie gestorów sieci np: Telekomunikacji, Zakładu Energetycznego, Zakładu Gazowniczego, Zakładu Wodociągów i kanalizacji i innych o planowanej inwestycji, posiadających swoje uzbrojenie w granicach pasa drogowego, aby mogli przewidzieć modernizację swoich sieci podczas realizacji inwestycji. F. Wykonawca musi uzyskać wszelkie niezbędne warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie i zezwolenia oraz ostateczną decyzję pozwolenia na budowę, uzgodnić dokumentację ZUD, uzyskać prawomocną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzje środowiskowe lub raport oddziaływania na środowisko, pozwolenie wodno-prawne w wymaganym zakresie, decyzje na wycinkę drzew, zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu, ( jeśli dotyczy). G. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Prawem zamówień publicznych i wydanymi na jej podstawie uregulowaniami prawnymi w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z póź. zm.). H. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 z późń. zm). I. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót należy opracować zgodnie z prawem zamówień publicznych oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Priorytet I Gospodarka wodno - ściekowa Działanie 1.1. Gospodarka Wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM . Kod CPV 71320000 - 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71322000 - 1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71332000 - 4 Geotechniczne usługi inżynieryjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach