Przetargi.pl
Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szkudła, Kucharki, Czechel, Karsy, Krzywosądów, Żychlin

Gmina Gołuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Lipowa 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 062 7617017
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
    ul. Lipowa 1 1
    63-322 Gołuchów
    tel. 062 7617017
    REGON: 00054395300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szkudła, Kucharki, Czechel, Karsy, Krzywosądów, Żychlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szkudła, Kucharki, Czechel, Karsy, Krzywosądów, Żychlin Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej dla zrealizowania inwestycji pod nazwą: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno i tłocznej wraz z przepompowniami w miejscowościach Szkudła, Kucharki, Czechel, Karsy, Krzywosądów, Żychlin. Dokumentację opracować należy w sposób zgodny z przepisami ustawy prawo budowlane oraz ustawy prawo zamówień publicznych, gdyż zostanie ona wykorzystana w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w celu realizacji tej inwestycji. Kanalizację sanitarną należy projektować tak aby zapewnić optymalną ekonomiczność budowy i eksploatacji. Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie: - mapę do celów projektowych (podkład geodezyjno-wysokościowy) w skali 1: 500 i 1 : 1000 (w zależności od gęstości zabudowy i uzbrojenia na terenie objętym dokumentacją) dla terenu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dla innych terenów, o ile prace projektowe i uzgodnienia wykażą taką potrzebę. Zamawiającemu należy przekazać zeskanowaną mapę: na płycie CD w formacie TIFF - l egz., oryginał mapy - l egz. - Plan orientacyjny w skali 1: 25 000, - mapy ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających, - koncepcji przebiegu sieci kanalizacyjnej i lokalizacji przepompowni zaakceptowaną przez Zamawiającego, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia publicznego (ew. sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko) - wystąpienie o decyzję w terminie max 60 dni od podpisania umowy, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - wystąpienie o decyzję w terminie max 30 dni od uzyskania decyzji środowiskowej, - projektu budowlanego i wykonawczego sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej, tłocznej i przykanalików - 5 egz. - projektu budowlanego i wykonawczego przepompowni ścieków wraz z zasilaniem energetycznym, monitoringiem przepompowni - 5 egz. - projektu budowlanego i wykonawczego obejmujący modernizację istniejącej głównej przepompowni ścieków w Gołuchowie - 5 egz. - uzyskanie wymaganych uzgodnień projektowych (w tym uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznych) i inne niezbędne opinie, - uzyskanie od właścicieli nieruchomości oświadczenia o zgodzie na zaprojektowanie i wykonanie rurociągów przez ich posesje, - operatu wodno - prawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia (jeżeli wystąpi taka potrzeba), - badania geologiczno - inżynierskie oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, - zestawienia wszystkich przyłączy z podaniem numeru działki, adresu, właściciela działki i długości przyłącza. - projektu tymczasowej organizacji ruchu - wytyczne dla wykonawcy robót - 5 egz. - projektu przebudowy lub zabezpieczenia kolidującej infrastruktury technicznej (w miarę wystąpienia takiej potrzeby) - 3 egz. - projektu odtworzenia nawierzchni dróg - 3 egz. - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 3 egz. - przedmiaru robót - 3 egz. - kosztorysu inwestorski - 3 egz. + zbiorcze zestawienie kosztów - l egz. - wersji elektronicznej na płycie DVD lub CD ( opisy w formacie MS Word, rysunki w PDF, kosztorys inwestorski w programie kompatybilnym z programem Norma) - 3 egz. - uzyskanie w imieniu zamawiającego ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę (Starostwo Powiatowe w Pleszewie). Dokumentacja stanowiąca przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w następujące załączniki: 1) wykaz opracowań, 2) pisemne oświadczenie Wykonawcy i sprawdzającego, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej (art. 20 ust. 4 Prawa budowlanego), 3) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja zostaje wydana w stanie zupełnym / kompletnym dla celu, któremu ma służyć, Projekt budowlany wraz z kosztorysami musi wyodrębniać etapy ( odcinki sieci ) umożliwiające realizację inwestycji etapowo. Szczegółowy opis prac projektowych określa program funkcjonalno - użytkowy. Lokalizacja: województwo wielkopolskie, powiat pleszewski, gmina Gołuchów, Miejscowość: Szkudła, Kucharki, Czechel, Karsy, Krzywosądów, Żychlin Obszar objęty siecią kanalizacji sanitarnej określono na załączniku mapowym. 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 71.32.00.00-7; Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 3) Uwaga: - ilekroć w opisie zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wskazane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w opisie zamówienia. 4) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres zadania określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Wykaz prac powierzonych do wykonania podwykonawcy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części zadania podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zadania. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za zadanie wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach