Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzetu komputerowego w podziale na cztery zadania na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska.

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 083 3416177 , fax. 083 3437064
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 3
    21-500 Biała Podlaska
    tel. 083 3416177, fax. 083 3437064
    REGON: 00052404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzetu komputerowego w podziale na cztery zadania na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w podziale na cztery zadania na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 1 - zadanie nr I załącznik nr 1a - zadanie nr II, załącznik nr 1b - zadanie nr III, załącznik nr 1c - zadanie nr IV, oraz formularze cenowe: załącznik nr 2, załącznik nr 2a,załącznik nr 2b, załącznik nr 2c do niniejszej specyfikacji. Formularze cenowe muszą obejmować wszystkie pozycje, brak którejkolwiek z pozycji będzie równoznaczny z odrzuceniem oferty. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub na więcej zadań. Składając ofertę Wykonawca załączy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302132007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1/ O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2/ Ocena spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunków szczegółowych określonych w punkcie 3 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. 3/ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 3.1 posiadający uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia, 3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3.2.1 udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4/ Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia. 5/ Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków określonych w ust.1 pkt. 3 oświadczeniami i dokumentami określonymi w ust. 2 niniejszego paragrafu. 6/ Z ubiegania się o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni Wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7/ Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty - następujące oświadczenia i dokumenty ( wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpowiednimi zapisami w niniejszej SIWZ): 1/ dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływam terminu składania ofert; 2/ oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych - wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do siwz; 3/ oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych, - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ; 4/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech dostaw, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5/ Formularz cenowy; 6/ parafowany wzór umowy; 7/ umowę spółki cywilnej (jeśli dotyczy); 8/ pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapodlaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach