Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, Niepodległości
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 331 93 24, , fax. 32 331 93 29
- Data zamieszczenia: 2019-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie
Niepodległości 8
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 32 331 93 24, , fax. 32 331 93 29
REGON: 27150632400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku diagnostyki Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w budynku diagnostyki Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz wzorze umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy, materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę, materiały, zastosowane urządzenia) na okres zadeklarowany w ofercie nie krótszy niż 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu następującym po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż prace wykonywane będą w budynku użytkowanym przez Szpital w Knurowie Sp. z o.o. – prace nie mogą zakłócać pracy poradni i pracowni, bloku porodowego. Roboty wykonywane muszą być od poniedziałku do soboty w godzinach od 7 do 18 przy zachowaniu ciągłości pracy Szpitala oraz na terenie nieruchomości przy użyciu materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy, prowadzenie robót budowlanych obywać się będzie z poszanowaniem praw pacjenta m.in. zapewnienie bezpiecznego wejścia i przejścia dla pacjentów i personelu do pomieszczeń nieobjętych działaniem robót. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby osoby wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia były zatrudnione w okresie realizacji umowy przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy – szczegółowe wymagania zostały określone w Załączniku nr 2 Wzór umowy. Wymóg ten nie ma zastosowania do osób samozatrudnionych. Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, szczegółowe zapisy dotyczące: 1) Sposobu dokumentowania zatrudnienia w/w osób, 2) Uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań, 3) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji na obiekcie stanu bieżącego przedmiotu zamówienia. Wizji lokalnej można dokonać w godzinach od 8.00 do 14.00 - po uprzednim uzgodnieniu wizyty pod numerem 32/3319324, pisemnie lub mailem pod adresem zamowienia@zozknurow.pl. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe jako sprzeczne (nie odpowiadające) z treścią SIWZ zostaną odrzucone. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 wraz z oświadczeniem, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia oraz załączonym wzorem umowy oraz że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 2. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 1 - podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 3. Dokument, z którego wynika umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej/konsorcjum. 4. Dokument np. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Załącznik nr 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadbudowa i adaptacja zaplecza amfiteatru na przestrzeń dla prowadzenia działań kulturalnych i społecznych - etap 1
Dodano: 2023-06-01 - „Nadbudowa i adaptacja zaplecza amfiteatru na przestrzeń dla prowadzenia działań kulturalnych i społecznych”
Dodano: 2022-08-11 - Zabrze, budynek dawnej maszynowni szybu Prinz Schoenaich przy ul. Wolności 410 (1854 rok): przeprowadzenie prac konserwatorskich przy murze oporowym
Dodano: 2022-07-22 - „Adaptacja pomieszczeń na pracownie do zajęć gastronomicznych w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach przy ul. Lublinieckiej 10/12 w Herbach w ramach projektu „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”.
Dodano: 2020-10-05 - Zmiana sposobu użytkowania lokali użytkowych przy ul. Szarych Szeregów 1-3-5 w Jastrzębiu-Zdroju na lokale mieszkalne dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2019-11-14 - „Adaptacja części budynku na pracownie dydaktyczne w Zespole Szkół Zawodowych w Lublińcu przy ulicy Klonowej nr 10 w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego".
Dodano: 2019-10-29 - Remont hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.
Dodano: 2019-10-08 - Część 1: „Zmiana sposobu użytkowania lokali użytkowych przy ul. Szarych Szeregów 1-3-5 w Jastrzębiu-Zdroju na lokale mieszkalne dostosowane dla osób niepełnosprawnych” Część 2: „Adaptacja lokali użytkowych na lokale mieszkalne (mieszkanie ul. 1000-Lecia 15 w Jastrzębiu-Zdroju – po poczcie)”
Dodano: 2019-08-29 - Remont i przebudowa parteru budynku w celu utworzenia Domu Dziennego „Senior +” Lokalizacja obiektu: 41-400 Mysłowice ul. Świerczyny 1
Dodano: 2019-08-13 - „Adaptacja części budynku na pracownie dydaktyczne w Zespole Szkół Zawodowych w Lublińcu przy ulicy Klonowej nr 10 w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego"
Dodano: 2019-07-05