Przetargi.pl
Remont hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.

Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 307 42 17; 307 22 17
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Rynek 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 307 42 17; 307 22 17
    REGON: 24062579000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45262500-6 Roboty murarskie i murowe kody pomocnicze: 45000000-7 Roboty budowlane 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45262300-4 Betonowanie 45262310-7 Zbrojenie 45324000-4 Tynkowanie 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Remont hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu. 3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń szatni nr 5,6,7,8, zejścia do szatni oraz malowanie hali sportowej przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu. A) Stan istniejący: Hala sportowa zlokalizowana jest przy kompleksie szkół (liceum ogólnokształcące, szkoła podstawowa) jednak jest obiektem samodzielnym oddanym do użytku w 1995 roku. Od tamtego czasu zaplecze szatniowo-sanitarne składające się z szatni 5,6,7,8 nie podlegało żadnym naprawom ani remontom. Zakres prac obejmuje również malowanie korytarza – zejścia do szatni, malowanie hali sportowej. Hala jest obiektem funkcjonującym cały rok kalendarzowy w godzinach 8-22:30. Z uwagi na powyższe konieczne jest przeprowadzenie remontu etapami tj. każdego pomieszczenia odrębnie. B) Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) Remont szatni Nr 5,6,7,8 : a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. b) Ułożenie glazury. c) Malowanie powierzchni wewnętrznych (sufit i ściany ponad płytkami). d) Montaż drzwi. e) Wymiana urządzeń sanitarnych. f) Wymiana grzejników. g) Wymiana opraw oświetleniowych. h) Roboty porządkowe. i) Inne roboty zgodnie z przedmiarem. 2) Remont hali sportowej: a) Roboty przygotowawcze i zabezpieczające. b) Uzupełnienie, naprawa i wykonanie tynków wewnętrznych. c) Malowanie sufitu i ścian. d) Roboty porządkowe. 3) Remont korytarza – zejście do szatni: a) Roboty przygotowawcze i zabezpieczające. b) Malowanie sufitu i ścian. c) Roboty porządkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących opracowaniach, które stanowią załączniki do SIWZ: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), dokumentacja projektowa, wzór umowy. C) Warunki i wymagania. 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej, zgodnie z pkt. IV.2.3. SIWZ. 2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia (umowy) zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę (siłami własnymi Wykonawcy) kluczowych części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 4. Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera wzór umowy. 5. Jeżeli w STWiORB lub w SIWZ wraz z załącznikami określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w STWiORB. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego co do jakości, parametrów technicznych, wydajności, funkcjonalności w tym wymagań środowiskowych oraz zapewnia kompatybilności i kolorystyki z pozostałymi pomieszczeniami hali. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia min. tego samego poziomu wydajności lub funkcjonalności, w tym wymagań środowiskowych, jakości, parametrów technologicznych i estetycznych. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać w szczególności wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1570).). Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1226 z późn.zm.) zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. 6. Do realizacji zamówienia uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych poprzez brak progów w drzwiach. D) Dofinansowanie zadania: Zadanie dofinansowane w ramach programu: Sportowa Polska – program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – GRUPA II – zadania modernizacyjne 2019. E) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1a) ustawy pzp: jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8 000,00 zł. Zasady, formy i termin wnoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,7 ustawy pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału). Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka przetargi): informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.: o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Zawartość oferty: 3.1 Wypełniony formularz ofertowy, kosztorysy ofertowe. 3.2 Oświadczenia, zobowiązania. 3.3 Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 3.4 Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach