Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833 428 712 , fax. 833 428 712
- Data zamieszczenia: 2020-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej
ul. Akademicka 2
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 833 428 712, fax. 833 428 712
REGON: 32783000025000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awf-bp.edu.pl/zamowienia-30tys-plus
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Studenta ABC w AWF Filia w Białej Podlaskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Studenta ABC w AWF Filia w Białej Podlaskiej przy ul. Akademickiej 2. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny przedmiot: 45000000-7 (Roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty: 45214400-4 (Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym) 45421000-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej) 45421132-8 (Instalowanie okien) 44221000-5 (Okna, drzwi i podobne elementy) 45330000-9 (Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne) 45331100-7 (Instalowanie centralnego ogrzewania) 39715210-2 (Urządzenia centralnego ogrzewania) 3. Realizacja zadania będzie współfinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego, na realizację projektu pn.” Poprawa efektywności energetycznej obiektów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej – Etap II”, realizowanego na podstawie umowy nr RPLU.05.02.00-06-0121/19-00 z dnia 31.10.2019 r. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. 5. Zamówienie podzielono na dwie części: 1) Część 1 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Domu Studenta ABC w AWF Filia w Białej Podlaskiej; 2) Część 2 - Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Studenta ABC w AWF Filia w Białej Podlaskiej. 6. Część 1 – Wymiana stolarki okiennej w budynku Domu Studenta ABC w AWF Filia w Białej Podlaskiej - zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności: 1) demontaż istniejącej stolarki okiennej PCV, 2) demontaż żaluzji okiennych typu dzień – noc, 3) dostawę i montaż nowej stolarki okiennej PCV, 4) montaż (pochodzących z demontażu) żaluzji okiennych typu dzień – noc, 5) obrobienie i malowanie ościeży wewnętrznych po montażu okien, 6) usunięcie i utylizację gruzu oraz materiałów pochodzących z rozbiórek. 7. Część 2 - Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Studenta ABC w AWF Filia w Białej Podlaskiej - zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności: 1) demontaż istniejących zaworów grzejnikowych – 198 szt., 2) montaż nowych zaworów termostatycznych – 198 szt., 3) montaż elektronicznych głowic grzejnikowych – 198 szt., 4) montaż zaworów powrotnych – 198 szt., 5) montaż odpowietrzników – uzupełnienie 30 szt., 6) montaż urządzeń systemu pomiaru, monitoringu i zarządzania wykorzystaniem energii w budynku, 7) wykonanie prób, sprawdzeń i uruchomienie instalacji. Zarządzanie energią grzewczą oparte powinno być na programowalnym, bezprzewodowym systemie sterowania układami grzejnymi. Centralnym urządzeniem sterującym będzie panel centralny z kolorowym ekranem dotykowym, który pozawala na zarządzanie energią, poprzez współpracę z głowicami elektronicznymi wyposażonymi w czujniki temperatury. Do instalowanych głowic należy zastosować odpowiedni typ zaworów termostatycznych. Ilość paneli zależna jest od wielkości instalacji. Maksymalna ilość obsługiwanych głowic przez projektowany zestaw sterujący wynosi: • Dom Studenta Blok A (trzy kondygnacje) - 67 szt. • Dom Studenta Blok B (trzy kondygnacje) - 67 szt. • Dom Studenta Blok C (trzy kondygnacje) - 64 szt. Zamawiający dopuszcza inne konfiguracje obsługujące założoną ilość grzejników. Mając na uwadze wpływ konstrukcji budynku na siłę fal radiowych należy przewidzieć wzmacniacze sygnału. Systemem zarządzania energii objęte są wszystkie kondygnacje budynku (bloki A, B i C). 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) dokumentacja techniczna oraz przedmiary robót wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (odpowiednio do część) - stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - przedmiar robót stanowiący część dokumentacji ma charakter wyłącznie pomocniczy (poglądowy) dla oszacowania kosztów realizacji zamówienia, (przewidziano ryczałtową formę wynagrodzenie), 2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5a (część 1) i 5b (część 2) do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: 1) Część 1 – 3000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące, 00/100), 1) Część 2 – 1000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc, 00/100), 2. W przypadku składania oferty na poszczególne części zamówienia, wadium powinno być wniesione na każdą część zamówienia oddzielnie. Jeżeli jest wniesione w łącznej kwocie, na kilka części zamówienia, to z treści wniesionego wadium powinno jednoznacznie wynikać, na którą część zamówienia Wykonawca wnosi wadium i w jakiej wysokości. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 poz. 299 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
Dodano: 2024-04-25 - Budowa nowego pawilonu opieki długoterminowej w celu zwiększenia dostępności pacjentów do ZOL w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa sieci drogowej w Gminie Tyszowce
Dodano: 2024-04-19 - „PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I”,
Dodano: 2024-04-17 - Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
Dodano: 2024-04-16 - Budowa i modernizacja infrastruktury Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku
Dodano: 2024-04-12 - Budowa chodnika w ul. Kombatantów w Nałęczowie na odcinku 406 m m (od ul. Batalionów Chłopskich do ul. Kamieniak)
Dodano: 2024-04-12 - Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej
Dodano: 2024-04-12 - Robota budowlana polegająca na remoncie instalacji kanalizacyjnej oraz wodociągowej w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie.
Dodano: 2024-04-11 - Utworzenie żłobka poprzez przebudowę budynku socjalnego w miejscowości Biszcza
Dodano: 2024-04-11