Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie w ramach przebudowy obiektu

Izba Celna w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-010 Opole, ul. Szpitalna 3b-5-7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4006706 , fax. 077 4006707
  • Data zamieszczenia: 2014-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Opolu
    ul. Szpitalna 3b-5-7 3b-5-7
    45-010 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4006706, fax. 077 4006707
    REGON: 16000016400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie w ramach przebudowy obiektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie w ramach przebudowy obiektu na ślusarkę aluminiową. 2. Wykonanie robót budowlanych obejmuje następujący zakres : 1) prace zabezpieczające, 2) demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej, 3) montaż nowej ślusarki okiennej i drzwiowej, 4) pokrycie istniejących parapetów parapetami z tworzywa, 5) roboty wykończeniowe. 3. Przedmiar robót - stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wymagania dotyczące : 1) okna - wykonane z ciepłego aluminium, profile min. 3-komorowe, szyby min. Uw=1,0 W/m2K, wyposażone w nawiewniki, profil - kolor RAL 7005, kompletne z wkładkami, okuciami i klamkami. 2) drzwi zewnętrzne - wykonane z ciepłego aluminium, profile min. 3-komorowe, szyby bezpieczne min. P-4 przyciemniane w kolorze zbliżonym do profili, profil - kolor RAL 7005, kompletne z wkładkami, okuciami i klamkami, wyposażone w min. 2 zamki patentowe ( do każdego zamka po trzy komplety kluczy), samozamykacze oraz nóżki do blokady zamykania drzwi. 5. Zestawienie okien i drzwi stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Z uwagi na to, że prace będą odbywać się w obiekcie czynnym, muszą być wykonywane tylko w godzinach urzędowania tj.: od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 15:00 oraz każdorazowo uzgadniane z inspektorem nadzoru inwestorskiego. 7. Pomieszczenia, w których będą wykonywane roboty muszą mieć zamknięte otwory okienne i być posprzątane codziennie do godz. 15:00. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót w okresie ich trwania, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Koszt zabezpieczenia spoczywa na Wykonawcy i powinien być wliczony w cenę oferty. 9. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające (ogrodzenia, tablice ostrzegawcze) i wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót. 10. W trakcie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma zadbać, aby pracownicy nie pracowali w warunkach niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia. 11. Obligatoryjnym jest, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia przeprowadzili wizję lokalną na terenie realizacji robót w celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia (obmiar okien i in.) oraz uzyskali potwierdzenie przez Zamawiającego odbycia przedmiotowej wizji. 12. Zgłoszenie przeprowadzenia wizji Wykonawca winien przesłać pisemne zgłoszenie na numer faksu 77 400 67 96 lub e-mail iclog@opo.mofnet.gov.pl. Zgłoszenie winno być podpisane przez podmiot uprawniony do reprezentowania Wykonawcy. Po otrzymaniu zgłoszenia Zamawiający wyznaczy termin oraz imiennie funkcjonariusza, który będzie Wykonawcy towarzyszył w trakcie wizji. 13. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszym SIWZ, obowiązującymi przepisami oraz wiedzą i sztuką budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007 roku, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać w formie przelewu na rachunek bankowy NBP O/O Opole 02 1010 1401 0061 5813 9120 0000 z adnotacją: wadium - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie Kwota wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego nie później niż 10 października 2014 r. do godz. 10.00 Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). Wadium należy wnieść do 10.10.2014 r. do godz. 10.00 tj. przed upływem terminu składania ofert. Wadium będzie zwrócone (lub zatrzymane) w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach