Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. M. C. Skłodowskiej 16
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 45 11 280 , fax. 77 45 11 280
- Data zamieszczenia: 2013-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. M. C. Skłodowskiej 16 16
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 77 45 11 280, fax. 77 45 11 280
REGON: 00031766500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.glucholazy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w Szpitalu nr 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią : - wymiana stolarki okiennej w budynku szpitala nr 2 przy ul. Lompy 2 w Głuchołazach w trakcie jego użytkowania Warunki realizacji : Wykonawca jest zobowiązany dopełnić wszelkich formalności wymaganych przepisami prawa budowlanego koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia. Wykonawstwo winno być zgodne ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarem robót. Techniki, technologie oraz materiały opisane w w/w dokumentacji stanowią minimalne wymagania techniczne. Wykonawca winien zabezpieczyć realizacje wskazanych technikami, technologiami i materiałami lub równoważnymi. Wykonawca winien sporządzić i załączyć do oferty propozycje harmonogramu robót, który po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru stanowić będzie załącznik do umowy. Gwarancje : Wykonawca winien udzielić 10 letniej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót wykonanych należycie. Wizja lokalna: Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia w stosunku do zapisów Przedmiaru Robót stanowiących załącznik nr 8 i 8a do SIWZ. W tym celu do oferty winien załączyć oświadczenie o jej dokonaniu, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela ze strony Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości Wykonawca winien zwrócić się o ich wyjaśnienie w formie zapytania do Zamawiającego. Możliwość dokonania zmian umowy: Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeśli dochowanie terminu pierwotnego nie będzie możliwe z powodu złych warunków atmosferycznych. Zmiana ta może nastąpić tylko raz. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, uzupełniających których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom , Wykonawca winien wskazać, której części to dotyczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.glucholazy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynków Gminy Praszka - Etap II. Zadanie V: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku ŚDS w Ganie
Dodano: 2015-10-23 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie w ramach przebudowy obiektu
Dodano: 2014-10-29 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w siedzibie Oddziału Celnego w Nysie w ramach przebudowy obiektu
Dodano: 2014-09-25 - Otmuchów, Zamek Biskupi (XIII w): wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2014-03-20 - Przebudowa pomieszczeń w istniejącym budynku Państwowej Szkoły Muzycznej w Głubczycach
Dodano: 2013-06-13 - Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale B-7
Dodano: 2013-02-06 - Wymiana okien i drzwi na stolarkę z PCV, aluminiową i stalową
Dodano: 2012-07-26 - Wymiana okien i drzwi na stolarkę z drewna w SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2012-07-25 - Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych w ilości 26 szt., w zakresie realizacji zadania budżetowego pn. Starostwo przyjazne mieszkańcom - przebudowa zadanie nr 19
Dodano: 2012-02-16 - Dostawa i montaż trzech par drzwi wewnętrznych aluminiowych z szybami zespolonymi, w zakresie realizacji zadania budżetowego pn. Starostwo przyjazne mieszkańcom-ETAP I - przebudowa zadanie nr 17
Dodano: 2012-01-30