Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w Szpitalu nr 2

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. M. C. Skłodowskiej 16
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 45 11 280 , fax. 77 45 11 280
  • Data zamieszczenia: 2013-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. M. C. Skłodowskiej 16 16
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 45 11 280, fax. 77 45 11 280
    REGON: 00031766500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w Szpitalu nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią : - wymiana stolarki okiennej w budynku szpitala nr 2 przy ul. Lompy 2 w Głuchołazach w trakcie jego użytkowania Warunki realizacji : Wykonawca jest zobowiązany dopełnić wszelkich formalności wymaganych przepisami prawa budowlanego koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia. Wykonawstwo winno być zgodne ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarem robót. Techniki, technologie oraz materiały opisane w w/w dokumentacji stanowią minimalne wymagania techniczne. Wykonawca winien zabezpieczyć realizacje wskazanych technikami, technologiami i materiałami lub równoważnymi. Wykonawca winien sporządzić i załączyć do oferty propozycje harmonogramu robót, który po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru stanowić będzie załącznik do umowy. Gwarancje : Wykonawca winien udzielić 10 letniej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót wykonanych należycie. Wizja lokalna: Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia w stosunku do zapisów Przedmiaru Robót stanowiących załącznik nr 8 i 8a do SIWZ. W tym celu do oferty winien załączyć oświadczenie o jej dokonaniu, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela ze strony Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości Wykonawca winien zwrócić się o ich wyjaśnienie w formie zapytania do Zamawiającego. Możliwość dokonania zmian umowy: Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeśli dochowanie terminu pierwotnego nie będzie możliwe z powodu złych warunków atmosferycznych. Zmiana ta może nastąpić tylko raz. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, uzupełniających których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom , Wykonawca winien wskazać, której części to dotyczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.glucholazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach