Przetargi.pl
MALOWANIE POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE FILIA DZBAŃCE

Dom Pomocy Społecznej w Klisinie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-118 Lisięcice, Klisino 100
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4857593 , fax. 077 4857594
  • Data zamieszczenia: 2014-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
    Klisino 100 100
    48-118 Lisięcice, woj. opolskie
    tel. 077 4857593, fax. 077 4857594
    REGON: 00029337300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dps-klisino.pl, bip.dps.powiatglubczycki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MALOWANIE POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE FILIA DZBAŃCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    MALOWANIE POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE FILIA DZBAŃCE - II POSTĘPOWANIE Prace polegają na malowaniu pomieszczeń należących do Domu Pomocy Społecznej w Klisinie filia Dzbańce (uzupełnianie tynków wewnętrznych ścian, gruntowanie, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, krat i balustrad). Zakres prac: Budynek główny (numeracja zgodna ze stanem faktycznym) Parter: - korytarz - pokój nr 1 - pokój nr 4 - sala TV - kaplica I piętro: - zmywalnia - dyżurka - pokój nr 1, - pokój nr 2, - dyżurka - pokój nr 6 II piętro: - pokój nr 2, - pokój nr 2A, - pokój nr 3, - pokój nr 5, - pokój nr 6, - pokój nr 7, - pokój nr 9, - pokój nr 9 A, - pokój nr 10, - sala TV, - korytarz III piętro: - pokój nr 1, - pokój nr 4, - pokój nr 5, - pokój nr 6, - pokój nr 7, - pokój nr 9, - pokój nr 10, - pokój nr 11, - pokój nr 12, - korytarz Poddasze: - pokój nr 4, - pokój nr 5A, - pokój nr 6A, - pokój nr 7, - pokój nr 8, - pokój nr 27, - korytarz Klatka schodowa boczna Klatka schodowa główna Pawilon Szczegółowe informacje znajdują się w przedmiarze robót Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. Miejsca wykonywania prac: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie filia Dzbańce Dzbańce 1 48-140 Branice Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp nazwy materiałów budowlanych, wyposażenia, sprzętu (typ, model, nazwa producenta) użyte w dokumentacji technicznej są nazwami pomocniczymi i przykładowymi dla wykonawców. W związku z powyższym zamawiający dopuszcza i/lub równoważne materiały budowlane, wyposażenie, sprzęt, spełniające parametry podanych przykładowo materiałów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Warunki wykonania robót: a) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych i zasadami bhp, b) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami i etyką zawodową, c) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość robót i ich zgodność z ofertą i umową. Jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania kosztorysu ofertowego. d) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków zamawiającego oraz specyfikacji, e) prace powinny być wykonane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy. f) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Plan ma uwzględniać specyfikę terenu i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ sporządza się na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certyfikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, h) wymaga się, aby wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, l) wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu robót i wykonaniu przedmiotu umowy zgodnie z jej zapisami i gotowości odbioru końcowego. ł) wszyscy pracownicy (Wykonawcy, podwykonawcy i dalszych podwykonawców) posiadają aktualne szkolenie bhp, aktualne badania lekarskie i inne uprawnienia i kwalifikacje odpowiednie do zajmowanego stanowiska. m) Stosowany i wykorzystywany przez (Wykonawcę, podwykonawcę i dalszych podwykonawców) sprzęt, maszyny i urządzenia są sprawne technicznie, posiadają aktualne przeglądy dopuszczające do pracy. Pracownicy zostali zapoznani z instrukcjami obsługi i sposobem zachowania się w sytuacjach awaryjnych i niebezpiecznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu zgodnie z art. 45 ust. 1 Pzp jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) do dnia 10.10.2014 roku do godz. 08:45 Wadium winno obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.) Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr konta 73 1020 3714 0000 4902 0012 8355 do dnia 10.10.2014 r. do godz. 08:45 (jest to termin, do którego wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego). Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto zamawiającego w określonym terminie). Za skuteczność operacji (przelewu) odpowiada wykonawca. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Będą one zwrócone wraz z ewentualnymi odsetkami po potrąceniu kosztów prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. Pozostałe formy wadium (gwarancje i poręczenia) powinny być zdeponowane w kasie zamawiającego do dnia 10.10.2014 roku do godz. 08:45 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a Pzp. Wykonawcy, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dps-klisino.pl, bip.dps.powiatglubczycki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach