Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Drygasa 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 210-57-00 , fax. 067 212-22-38
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile
ul. Drygasa 28 28
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 210-57-00, fax. 067 212-22-38
REGON: 00000177560020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach piwnicy budynku Inspektoratu ZUS w Złotowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach piwnicy budynku Inspektoratu ZUS w Złotowie przy Al. Piasta 37, obejmująca: 1) wymianę okien drewnianych skrzynkowych na okna PCV; 2) wymianę drzwi drewnianych typu piwnicznego na drzwi stalowe (nietypowe); 3) jednokrotne malowanie pomieszczeń piwnicy farbą emulsyjną. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiar robót; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; stanowiące załączniki do SIWZ i będące jej integralną częścią. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 133.000 Euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki ustawowe określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w ofercie Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także udokumentuje, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzi, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach określonych w pkt V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty, b) oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- modernizacja stolarki okiennej na I piętrze w salach 102, 103 i 104 w skrzydle południowym zamku wraz z elementami w budynku głównym Centrum Kultury Zamek w Poznaniu
Dodano: 2015-08-14 - Etapowa wymiana stolarki okiennej w siedzibie Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4 - etap II
Dodano: 2014-09-18 - Etapowa wymiana stolarki okiennej w siedzibie Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4 - etap I
Dodano: 2014-06-05 - Wymiana stolarki okiennej w budynku A Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie przy pl. Kościuszki 4
Dodano: 2014-06-05 - Wymiana okien w piwnicy, korytarzach i na klatce schodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. F. Ratajczaka w Kościanie przy ul. Wielichowskiej 43a.
Dodano: 2014-05-22 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM BUDYNEK PRZY UL. KOSTRZYŃSKIEJ 25
Dodano: 2013-07-10 - Wymiana stolarki drewnianej w sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 5 przy ul. Różanej 1/3 w Poznaniu
Dodano: 2013-07-03 - Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu przy ul. Mickiewicza 16
Dodano: 2013-06-14 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Jędrzejewie.
Dodano: 2013-05-28 - Wymiana okien w pomieszczeniach klas, gabinetów i sanitariatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. F. Ratajczaka w Kościanie przy ul. Wielichowskiej 43a.
Dodano: 2013-04-22