Przetargi.pl
Bieżące remonty dróg gminnych w 2009 roku

Gmina Przygodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 63-421 Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5927722 , fax. 062 5927000
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przygodzice
    Plac Powstańców Wielkopolskich 2 2
    63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5927722, fax. 062 5927000
    REGON: 25085519100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące remonty dróg gminnych w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach Zamówienia publicznego pn. Bieżące remonty dróg gminnych w 2009 roku planowane są n/w roboty na drogach gminnych: 1. remont drogi w m. Przygodziczki - Zapłocie na odcinku o długości 200m szerokości 3,0m od skrzyżowania z drogą powiatową na Chynowę do początku wcześniejszych utwardzeń obejmuje zakres: - karczowanie krzewów 200m2 - profilowanie istniejącej nawierzchni gruntowej na powierzchni 570 m2 - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych (gruzu betonowego itp.) 570 m2 i zaklinowana żużlem paleniskowym lub kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o grubości 5 cm na powierzchni 630 m2. 2. remont drogi w m. Chynowa w kierunku Kotłowa na odcinku o długości 320m szerokości 3,0m od końca nawierzchni asfaltowej do końca zabudowy obejmuje zakres: - wykonanie koryta i profilowanie istniejącej nawierzchni gruntowej na powierzchni 960m2 - wykonanie warstwy odsączajacej z piasku na odcinku o gruntach gliniastych na dł. 150m 450m2 - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych (gruzu betonowego) i zaklinowana żużlem paleniskowym lub kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o grubości 10 cm na powierzchni 960m2. 3. remont drogi w m. Czarnylas od posesji nr 208 do posesji nr 209 na odcinku o długości 300m szerokości 3,0m obejmuje zakres: - profilowanie istniejącej nawierzchni gruntowej na powierzchni 900m2 - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych (gruzu betonowego, żużla wielkopiecowego) o grubości 10cm i zaklinowana żużlem paleniskowym lub kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o grubości 5 cm na powierzchni 900m2. 4. remont drogi w m. Wysocko Małe ul. Smardowska obejmuje odwodnienie odcinka ulicy przed zalewaniem posesji w następującym zakresie: - ułożenie ścieku prefabrykowanego na ławie betonowej 13,5m3 z betonu B-10 gr 15 cm na dł. 150 m - wykonanie studzienki ściekowej w tym ścieku prefabrykowanym i odprowadzenie przykanalikiem do rowu po drugiej stronie ulicy 6,0m ? 250 - odkopanie rowu na długości 100m - naprawa nawierzchni po przekopie 0,5 t masy bitumicznej 5. remont drogi w m. Topola Osiedle ul. Łąkowa - ściek na odcinku długości 100 m. - wykonanie robót ziemnych pod ławę 18.0m3 - wykonanie ławy pod ściek z betonu B-10 gr. 15cm 9,0m3 - ułożenie ścieku prefabrykowanego 60x15 100mb 6. remont drogi w m. Czarnylas od cmentarza w kierunku m. Zawidza na odcinku o długości 500m szerokości 3,0m od końca nawierzchni asfaltowej w kierunku m. Zawidza i obejmuje zakres: - profilowanie istniejącej nawierzchni utwardzonej na powierzchni 1500m2 - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanym mechanicznie przy użyciu układarki mechanicznej o grubości 5cm na powierzchni 1500m2. 7. remont drogi w m. Bogufałów odcinek o długości 310m i szerokości 3,0m obejmuje zakres: - profilowanie istniejącej nawierzchni utwardzonej na powierzchni 930m2 - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanym mechanicznie przy użyciu układarki mechanicznej o grubości 6cm na powierzchni 930m2. 8. Odwodnienie w m. Chynowa - etap II na odcinku wzdłuż drogi przy kościele o długości 9 +52 m. - wykonanie robót ziemnych 29,58 m3 - wykonanie kolektora z rur PCV ? 20cm na dł. odcinków 9+45+7 po stronie kościoła - wykonanie 2 studzienek ściekowo-rewizyjnych na kolektorze z osadnikiem o głębokości min. 40cm, mogą być murowane lub z prefabrykatów ?100 z płytą żelbetową i wpustem typu ciężkiego. - naprawa nawierzchni na przekopie masą mineralno-bitumiczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331416
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807 ze zm.), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. : - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 zł. - dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia : ? koparko-spycharka na podwoziu ciągnika kołowego - szt. 1 ? równiarka samojezdna lub ciągniona - szt. 1 ? układarka mechaniczna - szt. 1 ? walec statyczny samojezdny lub walec wibracyjny ogumiony - szt. 1 ? samochód samowyładowczy lub ciągnik z przyczepą - szt. 4 ? wibrator powierzchniowy- szt. 1 ? ubijak - szt. 1 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. : - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia każda o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.W załączeniu kopie dokumentów potwierdzających formę dysponowania. Do wykazu należy dołączyć zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń w przypadku wykazu narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca będzie dysponował, 6. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7. Parafowany i podpisany wzór umowy jako akceptacja jego treści i warunków, 8. Wypełniony Kosztorys Ofertowy, 9. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: - dokument ustanawiający pełnomocnika, - upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przygodzice.pl?index.php?pid=226
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną