Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przychodni przy ul. Radzymińskiej 16 w Białymstoku

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przychodni przy ul. Radzymińskiej 16 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przychodni przy ul. Radzymińskiej 16 w Białymstoku, - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: - wykonanie i montaż okien z PCV w miejsce istniejących okien drewnianych zgodnie z dołączonymi rysunkami uwzględniającymi przyszłościowe ocieplenie ościeży - wykonanie i montaż drzwi zgodnie z opisem i schematami w nawiązaniu do rodzaju drzwi już istniejących na obiekcie iż uwzględnieniem ocieplenia ościeży - uszczelnienie styku okien z parapetami i z ościeżami od wewnątrz - uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży okien i drzwi - reperacja - zachowanie parapetu zewnętrznego (uzupełnienie ubytków klejem budowlanym, silikonem) - szpachlowanie wykonanych uzupełnień tynków ościeży wewnętrznych gładzią gipsową - pomalowanie naprawionych powierzchni ościeży farbą emulsyjną 3. Konstrukcja : 3.1. okna: - konstrukcja z profili PCV 5-komorowych w kolorze białym, - wszystkie okna i drzwi zgodnie ze schematem U, R/U, R, fix - szklenie pakietem o wsp. Us=1.1 W/m2K - w oknach pakiet dwuszybowy z szybą ciepłochronną niskoemisyjną oraz okucia obwiedniowe rozwieralne i uchylno-rozwieralne z możliwością rozszczelnienia, klamki metalowe w kolorze białym, - współczynnik dla całego okna Uo < 1,7 W/m2K 3.2 drzwi: - konstrukcja profili PCV - drzwiowy - szklenie pakietem o wsp. Us=1.1 W/m2K - w drzwiach pakiet dwuszybowy z szybą ciepłochronną niskoemisyjną - okucia obwiedniowe rozwieralne z możliwością rozszczelnienia, klamki metalowe w kolorze białym, zamek patentowy z czterema kluczami 4. W skład usługi wchodzą n/w czynności: 4.1. Okna i drzwi: - ustalenie z użytkownikami (dot. lokali użytkowych- gabinety lekarskie) terminu wymiany, - dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów otworów okiennych, i drzwiowych - demontaż istniejących krat okiennych - demontaż okien i drzwi drewnianych przewidzianych do wymiany - montaż wykonanych okien i drzwi obejmujący zamocowanie w otworach na kotwy i uszczelnienie pianką - naprawa ościeży po demontażu stolarki i wykuciu otworu, uzupełnienie tynków, szpachlowanie i pomalowanie naprawionych powierzchni - uszczelnienie połączenia ościeżnic okien z ościeżami wewnętrznymi - reperację zewnętrznego parapetu i ościeży (uzupełnienie ubytków) - wywóz zdemontowanej stolarki na wysypisko Uwaga; Budynek jest użytkowany przez NZOZ. 5. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 6. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach