Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przedszkola Samorządowego Nr 65 w Białymstoku przy ul. Łagodnej 12

Przedszkole Samorządowe Nr 65 ogłasza przetarg

  • Adres: 15-757 Białystok, ul. Łagodna 12
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6533142 , fax. 85 6533142
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Samorządowe Nr 65
    ul. Łagodna 12 12
    15-757 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 6533142, fax. 85 6533142
    REGON: 20040866300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przedszkola Samorządowego Nr 65 w Białymstoku przy ul. Łagodnej 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przedszkola Samorządowego Nr 65 w Białymstoku. Przedmiot i zakres robót: 1) Demontaż istniejących drzwi i okien w budynku przedszkola w zakresie opisanym dokumentacją projektową załączoną do SIWZ, 2) Wywóz i utylizacja zdemontowanej stolarki 3) Dostarczenie i montaż nowej stolarki z wypełnieniem szczelin pianką montażową 4) Obróbka ościeży wewnętrznych i zewnętrznych polegająca na szpachlowaniu i scaleniu kolorystycznym z pozostałymi ścianami 2. Szczegółowe rozwiązania i zakres robót określa dokumentacja projektowa która stanowi integralną część SIWZ (załącznik nr 6), opracowana przez projektantów: 1) WITEK ARCHITEKCI Pracownia Projektowa 15-753 Białystok, ul. Jałbrzykowskiego 2 lok.3 - mgr inż.arch. Andrzej Witek - projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 2) Meander Krzysztof Szerszeń 15-182 Białystok, ul. Swiętojańska 12 lok.303 - mgr inż. arch. Krzysztof Szerszeń - przedmiar robót. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy odniesienia, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu i złożenia dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 4. Wykonawca, do realizacji przedmiotu zamówienia zapewni materiały własne, spełniające opisane w dokumentacji wymagania jakościowe, bezpieczeństwa i zgodne z normami. Wykonawca jest zobowiązany używać materiałów i urządzeń nowych, które ponadto są: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo, c) oznakowane, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92 poz.881 ze zm.), znakiem budowlanym, określonym we wzorze zamieszczonym w załączniku nr 1 do niniejszej ustawy; Materiały, dla których normy PN i BN przewidują posiadanie zaświadczenia o jakości lub atestu powinny być zaopatrzone przez producenta w taki dokument. 5. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wykonania wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: a) zorganizowania oraz należytego zabezpieczenia miejsca realizacji zadania wraz z zapleczem, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie przed dostępem osób trzecich oraz zapewnić właściwe warunki BHP, ochrony zdrowia i p.poż przy wykonywaniu robót budowlanych. b) utrzymywania miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwania na bieżąco zbędnych elementów z demontażu, materiałów, odpadów, śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są już potrzebne; c) postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zmianami); d) natychmiastowego usuwania wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę. 6. Prace będą wykonywane częściowo w okresie normalnego funkcjonowania przedszkola (sierpień 2012). W związku z tym prace uciążliwe dla wychowanków przedszkola i dla funkcjonowania czynnej placówki należy wykonywać po godzinach jej pracy lub w dni wolne od zajęć lekcyjnych. Prace głośne i uciążliwe należy wykonywać wyłącznie po godzinach pracy przedszkola (od godz. 18.00 do 22.00) oraz w dni wolne od zajęć (w godz. od 7.00 do 22.00). Wszelkie niezbędne wyłączenia zasilania muszą być uzgadniane z kierownictwem Przedszkola. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia, przy dochowaniu staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 8. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty stanowiące przedmiot zamówienia. Na zamontowane okna i drzwi wymagana jest gwarancja producenta. Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem rękojmi, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach