Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół w Brańsku.

Zespół Szkół im. Armii Krajowej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-120 Brańsk, ul. Armii Krajowej 7
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 7375171, 7375197 , fax. 0-85 7375171
  • Data zamieszczenia: 2015-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Armii Krajowej
    ul. Armii Krajowej 7 7
    17-120 Brańsk, woj. podlaskie
    tel. 0-85 7375171, 7375197, fax. 0-85 7375171
    REGON: 00026272800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsbransk.masternet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół w Brańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej (145 szt.) i istniejącej stolarki stalowej drzwiowej (2 szt.) na nową PCV w budynku Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku (budynek A część dydaktyczna). Zakres robót: - odbicie wewnętrznych pasów tynków przyokiennych i drzwiowych, - rozbiórka stalowych parapetów zewnętrznych, - wykucie z muru ościeży okiennych i drzwiowych, - czyszczenie i malowanie istniejących krat okiennych, - montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej PCV, - montaż stalowych parapetów zewnętrznych, - wykonanie tynków wewnętrznych pasów przyokiennych i przydrzwiowych, - malowanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych odpowiednimi farbami, - wywiezienie odpadów rozbiórkowych, - składowanie zdemontowanej istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymontowanych parapetów w wyznaczonym miejscu. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia określony został w przedmiarze robót określonym w załączniku nr 9 (stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ ). Zamawiający wymaga aby parametry zastosowane przez wykonawcę były nie gorsze niż wskazane w pozycjach przedmiaru. Do realizacji zamówienia należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r.- Prawo budowlane Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zmianami). Za takowe uważa się wyroby spełniające wymagania określone w art. 5 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883). Uwaga: Zamawiający zaznacza, że załączony do niniejszej specyfikacji przedmiar ma charakter wyłącznie informacyjny (pomocniczy) dla kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. W związku z powyższym, przed złożeniem ofert Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem budowy oraz istniejącymi obiektami, by w czasie realizacji nie było zastrzeżeń, co do niemożliwości wykonania robót. Przedmiar robót, dołączony do niniejszej SIWZ, jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie zauważone błędy, pomyłki, rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie. W przeciwnym wypadku Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca uwzględnił wszystkie niezbędne roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.900,00 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: BS w Brańsku 40 8063 0001 0010 0100 0215 0004. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. 5. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zespołu Szkół w Brańsku (parter), w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą - art. 85 ustawy Pzp. 7. Uwaga: Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W przypadku przełożenia poręczenia/gwarancji zawierającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.1. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 14.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsbransk.masternet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach