Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
ul. Kolejowa 2 2
05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7222207 w. 242
REGON: 00053060800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow-mazowiecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKACH KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY OŻARÓW MAZOWIECKI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia polega na: wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach komunalnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki w miejscowościach: Ożarów Mazowiecki, Józefów oraz Jawczyce w zakresie: - demontażu starych okien i drzwi balkonowych drewnianych wraz z ich wywozem - wykonania stolarki okiennej i drzwiowej PCV w ilości 122 szt. - kolor dwustronnie biały, z szybą termoizolacyjną 4/16/4 o współczynniku min. K= 1,1 - dostawy okien i drzwi balkonowych na miejsce montażu, - wstawienia nowej stolarki z wykończeniem i obrobieniem tynków wewnętrznych i zewnętrznych okiennych ( glify ) oraz wymianą okapów zewnętrznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Oferty zostaną sprawdzone, czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawy i postanowieniami SIWZ, a następnie ocenione zgodnie z warunkami i kryteriami zawartymi w SIWZ przez Zamawiającego podczas niejawnego posiedzenia w terminie ustawowym związania ofertą. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych w formie załączników do oferty wg formuły spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenie: 1.Oferta - druk jest załącznikiem do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. W przypadku osobistego występowania wykonawcy lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych Zamawiający, nie wymaga złożenia do oferty pełnomocnictwa rodzajowego lub wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: - oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 8.4. i pkt. 8.5. litera a SIWZ dla każdego partnera konsorcjum, - oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich partnerów, - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący(lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów, - zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. W przypadku nie przystępowania do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie konsorcjum, Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy 5. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz ponumerowane wg wskazań pkt. 5.1. litera b SIWZ. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 zamówień w sumie o wartości min. w wys. 100.000,- zł, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania oraz telefonu kontaktowego do zamawiającego. c) karta indywidualna - życiorys techniczny kierownika robót desygnowanego do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagana kopia zaświadczenia o posiadaniu uprawnień budowlanych i kopia zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego). 6. Inne wymagane dokumenty wynikające z treści SIWZ. a) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót i Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót w formie uproszczonej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarow-mazowiecki.pl w części zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej na elewacji frontowej w budynku Oddziału PAN we Wrocławiu, ul. Podwale 75
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa klatki schodowej (strona od ul. Obozowej), przebudowa łazienek od strony ul. Obozowej w budynku IBS PAN
Dodano: 2016-06-22 - WYMIANA DRZWI W ROZDZIELNIACH BUDYNKU VGB ORAZ NAPRAWA KOSTKI BETONOWEJ NA GŁÓWNYM PARKINGU III ODDZIAŁU ZUS W WARSZAWIE PRZY UL. CZERNIAKOWSKIEJ 16
Dodano: 2016-04-20 - WYMIANA OKIEN W BUDYNKU NR 20
Dodano: 2016-04-07 - Wymiana stolarki okiennej na ścianie frontowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica w Wołominie przy Al. Armii Krajowej 38
Dodano: 2016-04-04 - Wymiana okien i drzwi w budynkach Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej na potrzeby remontu, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku szkoły na Środowiskowy Dom Samopomocy w miejscowości Nowe Litewniki
Dodano: 2015-10-02 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj remontu dwóch sal w budynku Zespołu Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 Warszawie (znak sprawy ZP- 70/15)
Dodano: 2015-07-22 - WYMIANA OKIEN W POMIESZCZENIACH NR: 171, 173, 175, 90A, 90B, 90C, 219 W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2015-07-17 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
Dodano: 2015-06-22