Polska Akademia Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 00-901 Warszawa, pl. Defilad 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 182 62 32 , fax. 22 182 70 58
- Data zamieszczenia: 2016-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Akademia Nauk
pl. Defilad 1 1
00-901 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 182 62 32, fax. 22 182 70 58
REGON: 00032571300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Polska Akademia Nauk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej na elewacji frontowej w budynku Oddziału PAN we Wrocławiu, ul. Podwale 75 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Wymiana stolarki okiennej na elewacji frontowej w budynku Oddziału PAN we Wrocławiu, ul. Podwale 75 Szczegółowy opis zakresu prac zawierają Projekty budowlano-wykonawcze stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ, wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącymi Załącznik nr 8 do SIWZ. Budynek Polskiej Akademii Nauk we Wrocławiu przy ulicy Podwale 75 jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/4016/345/Wm. Wymiana stolarki okiennej będzie wykonywana w funkcjonującym budynku, dlatego Wykonawca może prowadzić prace związane z przedmiotem zamówienia w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00. - 16.00. Przekazany Wykonawcy Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ jest jedynie dokumentem pomocniczym a zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione. Przedmiar robót ma za zadanie ułatwienie Wykonawcom obliczenie wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości robót budowlanych. Zamawiający zaleca dokonania w celu oględzin i pomiarów obiektu przez Wykonawcę wizji lokalnej przed terminem składania ofert, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wizja lokalna winna odbywać się w dni robocze w godzinach 9.00-15.00. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do SIWZ. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty wynikające z zakresu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonania poszczególnych prac oraz wiedzą fachową wykonawcy, za zaproponowaną przez siebie cenę ryczałtową. Zamawiający przyjmuje, że cena oferty zaproponowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym jest ceną ryczałtową obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty zajęcia pasa ruchu. Jeśli w opisach zamieszczonych w SIWZ (i załącznikach) występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia materiałów równoważnych, nie gorszych niż określone w tych dokumentach. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w projekcie oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Kwota wymaganego wadium wynosi 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 0/00). Wadium musi zostać wniesione na cały okres terminu związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść w jednej z form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty sumy wadium na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Polskiej Akademii Nauk, tj. Bank Gospodarstwa Krajowego 38 1130 1017 0020 1462 9420 0006 z podaniem tytułu: WADIUM- Postępowanie nr 8/ZP/2016. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed wskazanym terminem składania ofert: (dzień, godzina, minuta składania ofert) Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył w wymaganym terminie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art.24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa klatki schodowej (strona od ul. Obozowej), przebudowa łazienek od strony ul. Obozowej w budynku IBS PAN
Dodano: 2016-06-22 - WYMIANA DRZWI W ROZDZIELNIACH BUDYNKU VGB ORAZ NAPRAWA KOSTKI BETONOWEJ NA GŁÓWNYM PARKINGU III ODDZIAŁU ZUS W WARSZAWIE PRZY UL. CZERNIAKOWSKIEJ 16
Dodano: 2016-04-20 - WYMIANA OKIEN W BUDYNKU NR 20
Dodano: 2016-04-07 - Wymiana stolarki okiennej na ścianie frontowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica w Wołominie przy Al. Armii Krajowej 38
Dodano: 2016-04-04 - Wymiana okien i drzwi w budynkach Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej na potrzeby remontu, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku szkoły na Środowiskowy Dom Samopomocy w miejscowości Nowe Litewniki
Dodano: 2015-10-02 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj remontu dwóch sal w budynku Zespołu Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 Warszawie (znak sprawy ZP- 70/15)
Dodano: 2015-07-22 - WYMIANA OKIEN W POMIESZCZENIACH NR: 171, 173, 175, 90A, 90B, 90C, 219 W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2015-07-17 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
Dodano: 2015-06-22 - Wymiana stolarki okiennej w Domach Studenckich przy ul. Nowoursynowskiej 161 w Warszawie - II etap. Sprawa nr DIiNT/16/2015
Dodano: 2015-05-27