Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego fabrycznie (rok produkcji 2009), lekkiego samochodu ratownictwa technicznego dla OSP w Borzęcinie Dużym.

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.babice-stare.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego fabrycznie (rok produkcji 2009), lekkiego samochodu ratownictwa technicznego dla OSP w Borzęcinie Dużym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa nowego fabrycznie (rok produkcji 2009), lekkiego samochodu ratownictwa technicznego dla OSP w Borzęcinie Dużym. 2. Uzyskanie dopuszczenia dostarczonego przedmiotu zamówienia w trybie określonym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. Nr 143 poz. 1002). 3. Jednodniowe szkolenie z zakresu obsługi podstawowej samochodu i wyposażenia. 4. Dostarczenie wyciągu ze świadectwa homologacji. 5. Dostarczenie dokumentów niezbędnych w celu rejestracji pojazdu. 6. Dostarczenie instrukcji użytkowania samochodu oraz wyposażenia w języku polskim. 7. Dostarczenie książek gwarancyjnych samochodu oraz wyposażenia. 8. Serwis i naprawy gwarancyjne wykonywane w ciągu 24 miesięcy na cały pojazd i wyposażenie tj. dla podwozia, zabudowy i urządzeń. Minimalne wymagania dla nowego fabrycznie (rok produkcji 2009), lekkiego samochodu ratownictwa technicznego Parametr Wymagania minimalne Oferowane parametry 1. Typ nadwozia - Podwozie z kabiną podwójną oryginalną na ramie posiadające homologację producenta - Przeszklenie w części osobowej - Przystosowany do przewozu min.5 osób - Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu - Podłoga kabiny w wykonaniu antypoślizgowym - Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką 2. Wyposażenie - Belka świetlna z napisem STRAŻ, dwoma światłami pulsacyjnymi i głośnikiem 100 W - Dwie lampy pulsacyjne niebieskie na pasie przednim - Lampa pulsacyjna koloru niebieskiego z tyłu samochodu - Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych - Fala świetlna z min. 8 żółtymi światłami, zamontowana na ścianie tylnej zabudowy - Radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów. - Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy - Oświetlenie przedziału sprzętowego włączane z kabiny kierowcy oraz po otwarciu żaluzji skrytki - Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy - Układ ESP - Układ przeciwpoślizgowy ABS - Poduszka powietrzna dla kierowcy 3. Dopuszczalna masa całkowita do 3500kg 4. Ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale sprzętowym Min. 1000 kg (wraz z kierowcą i pasażerami) 5. Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu. Minimum 3 % 6. Zewnętrzna obrysowa średnica zawracania Maksymalnie 14 m 7. Silnik Z zapłonem samoczynnym turbodoładowany spełniający normy Euro4 bez konieczności stosowania dodatkowych płynów 8. Moc silnika Nie mniejsza niż 110 kW 9. Moment obrotowy Nie mniejszy niż 380 Nm 10. Skrzynia biegów Zsynchronizowana, manualna 6 biegowa 11. Napęd 4x2 Oś przednia 12. Układ kierowniczy Ze wspomaganiem 13. Zabudowa kontenerowa - Zabudowa kontenerowa z aluminium i stali nierdzewnej Dach wykonany w formie podestu roboczego z drabinką wejściową, pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym. Jego konstrukcja powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu. Na dachu ma być zapewnione miejsce na drabinę nasadkową i inny sprzęt. Żaluzje aluminiowe pyło- i wodoszczelne z mechanizmem zwijającym, skrytka tylna zamykana klapą. Wszystkie skrytki zamykane na klucz. Wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu zabezpieczona relingiem Półki aluminiowe z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze zgodne z wymaganiami ZG ZWOSP RP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia rozmieszczenia sprzętu i dostosowania uchwytów sprzętowych do sprzętu posiadanego przez OSP. Wyposażenie dodatkowe: 14. Wyposażenie ratowniczo-gaśnicze Wysokociśnieniowy agregat wodny -wydajność pompy minimum 40l/min przy ciśnieniu min 40 bar ( z płynną regulacją) -silnik czterosuwowy -rozrusznik elektryczny lub ręczny -linia szybkiego natarcia min 40 mb ze zwijadłem ręcznym -prądownica pistoletowa z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego -zbiornik wody o pojemności min 200 litrów 15. Wyposażenie dodatkowe -Maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp min. 1000W (min. 2 x 500W) Zamocowany na stałe na pojeździe ( wysuwany pneumatycznie ) Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora nie mniej niż 1,5 m. Stopień ochrony reflektorów masztu minimum IP 55 (wg PN-92/E-08106). -Wyciągarka Zamontowana przed zderzakiem przednim Siła uciągu min. 2,7t. Lina o długości min. 30m Prowadnica rolkowa, pilot z przewodem -Agregat prądotwórczy 2,2 kW, IP 54. W załączniku do oferty tj. powyższej tabeli w pustych miejscach przy określonych parametrach należy wpisać czy oferowany pojazd je spełnia czy nie, w przypadku kiedy oferowany samochód posiada wyższe parametry od wymaganych należy wpisać spełnia i w nawiasie je określić. Dokumenty: Do samochodu Wykonawca zobowiązuje się dołączyć: a) wyciąg ze świadectwa homologacji podwozia, b) kartę pojazdu, c) instrukcję użytkowania samochodu oraz wyposażenia w języku polskim, d) książki gwarancyjne samochodu oraz wyposażenia. e) świadectwo dopuszczenia zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. f) i inne dokumenty potrzebne do rejestracji pojazdu. Wykonawca przed odbiorem pojazdu prześle do Zamawiającej dokumenty potrzebne do zarejestrowania samochodu w celu wykonania powyższej czynności i dokonania odbioru już z tablicami rejestracyjnymi. Odbiór: Wykonawca zawiadomi Zamawiającą pisemnie z wyprzedzeniem 5 dniowym o gotowości dostawy przedmiotu zamówienia, a Zamawiająca w porozumieniu z Wykonawcą przystąpi do odbioru zdawczo - odbiorczego w ciągu 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia. Upływ 3-dniowego okresu przystąpienia do odbioru nie może nastąpić później niż termin dostawy przedmiotu umowy. Strony dopuszczają zawiadomienie w formie faxu. Odbiór zdawczo - odbiorczy samochodu odbędzie się w siedzibie Wykonawcy (siedziba musi być na terenie Polski); jednak w przypadku kiedy Zamawiająca nie będzie w stanie odebrać przedmiotu zamówienia od razu Wykonawca zapewni wówczas bezpłatny parking dla pojazdu do momentu kiedy Zamawiająca będzie w stanie go odebrać. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP wówczas zobowiązany jest dostarczyć samochód do siedziby OSP w Borzęcinie Dużym celem dokonania odbioru. Wykonawca wyda Zamawiającej pojazd z napełnionymi paliwem zbiornikami oraz ubezpieczy go w zakresie OC + AC na trasie siedziba Wykonawcy - siedziba Zamawiającej, na czas nie krótszy niż 72 godziny licząc od daty odbioru końcowego bez usterek. Szkolenie: Po przekazaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia jednodniowego szkolenia z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia dla całego składu OSP w Borzęcinie Dużym. Termin szkolenia nie może się odbyć później niż 14 dni od daty przekazania przedmiotu zamówienia i usunięcia ewentualnych usterek. Gwarancja: Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji całopojazdowej na podwozie, wyposażenie, zabudowę i pozostałe urządzenia. Okres gwarancji liczony będzie od daty protokolarnego odbioru pojazdu bez usterek. Okres gwarancji nie może być zależny od liczby przejechanych kilometrów ani przepracowanych motogodzin. Okres gwarancji ulega również wydłużeniu o okres niesprawności pojazdu (od dnia zgłoszenia usterki do dnia wskazanego przez gwaranta do odbioru sprawnego pojazdu). Serwis: Wykonawca zapewni serwis dla dostarczonego pojazdu jego wyposażenia i pozostałych urządzeń w promieniu 50 km od miejsca jego stacjonowania tj. OSP w Borzęcinie Dużym. Wszelkie naprawy muszą być realizowane w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z zakupem pojazdu lekkiego samochodu ratownictwa technicznego, a także koszty wszelkich świadectw, homologacji oraz innych dokumentów potrzebnych do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia ustala się na 10.12.2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w następującej formie: 1) W pieniądzu (wpłatę wadium należy dokonać na konto: 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009 z dopiskiem Dostawa nowego fabrycznie, lekkiego samochodu ratownictwa technicznego na podwoziu z napędem 4 x 2 dla OSP w Borzęcinie Dużym, a kopię przelewu dołączyć do oferty. 2) W poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) W gwarancjach bankowych. 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w formie gwarancji musi być co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na każde pisemne żądanie Zamawiającej. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych formach niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale wraz z pismem przewodnim przed terminem otwarcia ofert w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 18. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiająca będzie uważała za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającej przed upływem terminu składania ofert. . Oferty bez dowodów wniesienia wadium będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani Wykonawcy: 1) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 4 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze tj. posiadający odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty; 3) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy podobnych dostaw (co najmniej: dwie dostawy nowego fabrycznie lekkiego samochodu ratownictwa technicznego na podwoziu z napędem 4 x 2) zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów 4) posiadający pozostałe załączniki wymienione w pkt. 6.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, oferenci zobowiązani są załączyć: 1. zał. 1 Oferta wykonawcy. zał. 2 Wykaz zamówień (dwie dostawy nowego fabrycznie lekkiego samochodu ratownictwa technicznego na podwoziu z napędem 4 x 2) zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie 2. Wymagane dokumenty. Zał. 3 Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. 4 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. 5 Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał. 6 Listy referencyjne od Inwestorów. Uwaga: Zał. 3, 4, 5 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami. 3. Parafowany na każdej stronie wzór umowy. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów określonych wyżej jako zał. 3, 4, 5 składa dokumenty przewidziane w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami). Uwaga: Informacje powyższe muszą być udzielone w formie pisemnej. Wypełnione formularze, dokumenty i oświadczenia stanowią załącznik do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach