Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Olsztyn w budynkach wpisanych do Rejestru Zabytków.

Zakład Lokali i Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 10-313 Olsztyn, ul. Cicha 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089-533-36-26 , fax. 089-533-39-37
  • Data zamieszczenia: 2010-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych
    ul. Cicha 5 5
    10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089-533-36-26, fax. 089-533-39-37
    REGON: 51958395900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Olsztyn w budynkach wpisanych do Rejestru Zabytków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: CPV - 45.42.11.30-4 Instalowanie drewnianych framug i ram okiennych Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Olsztyn w budynkach wpisanych do Rejestru Zabytków. Wykaz stolarki okiennej podlegającej wymianie stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy. Wymianę przedmiotowej stolarki należy realizować w oparciu o wydane przez służby konserwatorskie decyzje i inne dokumenty prawne stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ ( będące jednocześnie załącznikiem Nr 7 do umowy ) oraz opracowane dokumentacje - Inwentaryzacje konserwatorskie stolarki okiennej stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ ( będące jednocześnie załącznikiem Nr 8 do umowy ) 2. Pełny zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie obmiaru w miejscu wymiany stolarki, 2) Wykucie istniejącej stolarki z niezwłocznym wywiezieniem i zagospodarowaniem jej elementów na koszt Wykonawcy, 3) Wykonanie nowej i montaż stolarki w miejscu demontowanej, w razie potrzeby oblistwowanie, uzupełnienie uszkodzonych tynków, szpachlowanie oraz pomalowanie ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, 4) Demontaż i montaż nowych drewnianych parapetów wewnętrznych. 5) Demontaż i montaż nowych parapetów zewnętrznych na wzór istniejących - pierwotnych z uszczelnieniem, 6) Zabezpieczenie podłóg przed zanieczyszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy. 7) Wykonanie inwentaryzacji stolarki istniejącej oraz po wymianie (serwis fotograficzny). 3. Wymagane parametry techniczne i jakościowe wyrobu. 1). Okna należy zachować w dotychczasowym charakterze z istniejącymi ozdobami i podziałem na kwatery zgodnie z decyzjami konserwatorskimi stanowiącymi załącznik nr 13 do SIWZ oraz inwentaryzacją konserwatorską stanowiącą załącznik nr 14 do SIWZ . Ponadto należy zastosować:. - impregnat grzybobójczy, - dwukrotne malowanie farbą podkładową - trzykrotne malowanie farbą nawierzchniową. 2). Okapniki ciąć po skosie celem uzyskania ( zamka ). 3). Parapet zewnętrzny - odtworzyć na wzór istniejących-pierwotnych. 4). Na ramiakach wewnętrznych skrzydeł zamocować odbojniki metalowe. 5). W oknach należy zamontować ciśnieniowe nawiewniki powietrza. 4. Wymagania w zakresie robót budowlanych. 1) Demontaż elementów stolarki okiennej prowadzić z zachowaniem warunków bezpieczeństwa. Materiały z rozbiórki na bieżąco usuwać po uzgodnieniu z Zamawiającym. 2) Przed montażem, ościeża zewnętrzne i wewnętrzne otworów okiennych należy dokładnie oczyścić i naprawić ewentualne uszkodzenia oraz po zakończonym montażu pomalować je w całości w kolorze zgodnym z określonym w decyzjach konserwatorskich. Powierzchnie ościeżnic od strony muru zabezpieczyć przed korozją biologiczną. 3) Do montażu stosować oryginalne kotwy, zabezpieczone przed korozją. Odległość między kotwami max. 75 cm. . Kotwić należy elementy pionowe i poziome. 4) Po zamontowaniu okien usunąć kliny dystansowe, a przestrzeń między ościeżem i ościeżnicą wypełnić pianką poliuretanową od strony zewnętrznej uszczelnić odpowiednimi do tego typu prac materiałami posiadającymi stosowne atesty. 5) Wykonać regulację i pasowanie stolarki. 1)Powstałe podczas dokonywania wymiany okien ubytki tynku należy uzupełnić. 2) Ościeża zewnętrzne i wewnętrzne pomalować w kolorze zgodnymi z decyzjami konserwatorskimi. 3)Zgłosić do odbioru roboty ulegające zakryciu. 6) Zdemontować i zamontować nowe drewniane parapety wewnętrzne. 7) Zdemontować i zamontować nowe parapety zewnętrzne wraz z uszczelnieniem na wzór istniejących-pierwotnych. 8) Wymianę stolarki okiennej wykonać zgodnie z Decyzjami Konserwatorskimi ( załącznik Nr 13 do SIWZ ) 9) Wykonawca odpowiedzialny jest za wyrządzone szkody osobom trzecim związane z wykonywaniem robót. 10) Wykonawca opracuje i przekaże najemcy instrukcję użytkowania oraz warunki gwarancji producenta. 5 . Wymagania w zakresie obmiaru stolarki okiennej. 1).Obmiar parametrów stolarki łącznie z istniejącymi ozdobami wykonuje Wykonawca robót. 2).Wszystkie wyniki obmiarów należy wprowadzić do inwentaryzacji. 6. Transport. 1) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków transportu przystosowanego do przewozu stolarki. 2) Na środkach transportowych stolarkę należy zabezpieczyć przed przemieszczeniem zgodnie z wytycznymi wytwórcy. Roboty należy wykonać zgodnie z ( Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ) - załącznik Nr 8 do SIWZ oraz ( Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ) - załącznik Nr 9 do SIWZ. 7 . Wymagana gwarancja - minimum 5 lat Gwarancja obejmować będzie całość robót (wykonanie oraz montaż stolarki). Brak gwarancji na druku oferty spowoduje odrzucenie oferty. Wymagany czas usuwania wad i usterek - do 5 dni od zgłoszenia. Usunięcie usterki musi być potwierdzone na piśmie przez lokatora. Podane w wykazach wymiary okien są wymiarami orientacyjnymi. Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać rzeczywistych pomiarów stolarki przewidzianej do wymiany. Wykonawca, po uzyskaniu zamówienia i przed rozpoczęciem produkcji stolarki, zobowiązany jest potwierdzić aktualność otrzymanych wykazów stolarki poprzez dokonanie obmiaru w miejscu wymiany okien. Prace będą wykonywane w lokalach zamieszkałych w trakcie wymiany stolarki, przez lokatorów mieszkań. Wszelkie ryzyko związane z ciągłym użytkowaniem mieszkań należy uwzględnić w cenie ofertowej. 8. Dopuszczalność składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Przewidywane zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy. 10. Dopuszczalność składania ofert wariantowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlibk.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach