Zakład Obsługi Międzynarodowych Przejść Granicznych w Bezledach ogłasza przetarg
- Adres: 11-200 Bartoszyce, Bezledy
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7616516 , fax. 089 7616519
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Międzynarodowych Przejść Granicznych w Bezledach
Bezledy
11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7616516, fax. 089 7616519
REGON: 00051431900046 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bezledy-zopg.bip-wm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana okien i drzwi w budynku spedycyjnym i magazynie celnym na Drogowym Przejściu Granicznym w Bezledach wraz z pracami pomocniczymi dl potrzeb Zakładu Obsługi Międzynarodowych Przejść Granicznych z siedzibą w Bezledach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien i drzwi w budynku spedycyjnym i w budynku magazynu celengo na Drogowym Przejściu Granicznym w Bezledach wraz z robotami pomocniczymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 44 Pzp oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków. b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca -spełnia albo -nie spełnia poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) składa następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bezledy-zopg.bip-wm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej w budynkach koszarowych nr 1/326, 1/328 i 2/328 na terenie JW. 1248 Bartoszyce - postępowanie 125/RB
Dodano: 2012-10-17 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 1/326 na terenie JW. 1248 Bartoszyce - Postępowanie nr 191/RB.
Dodano: 2011-10-19 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na okna drewniane jednoramowe w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Olsztyn w budynkach objętych ochroną konserwatorską.
Dodano: 2010-09-02 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Olsztyn w budynkach wpisanych do Rejestru Zabytków.
Dodano: 2010-09-01 - Wymiana i renowacja stolarki drzwiowej w budynku Sądu Rejonowego w Mrągowie.
Dodano: 2010-05-21 - Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej jednoramowej w lokalach mieszkalnych w budynkach będących własnością Gminy Olsztyn, w budynkach wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków.
Dodano: 2009-07-17