Sąd Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 55
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 743 30 59 , fax. 0-89 743 30 59
- Data zamieszczenia: 2010-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
ul. Królewiecka 55 55
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 743 30 59, fax. 0-89 743 30 59
REGON: 51958844800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana i renowacja stolarki drzwiowej w budynku Sądu Rejonowego w Mrągowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót remontowo-budowlanych: Wymiana i renowacja drzwi do pomieszczeń na parterze i piętrze. Nowe drzwi wstawiane przez Wykonawcę w miejsce istniejących zostaną wykonane z zachowaniem konstrukcji podziałów, wymiarów oraz profili demontowanych drzwi historycznych. Renowacja części drzwi przeprowadzona będzie zgodnie z Programem Prac Konserwatorskich, zawartych w opracowaniu Badań stratygrafii nawarstwień malarskich z programem prac konserwatorskich. Zakres robót obejmuje na parterze: wymianę 12 szt. drzwi wewnętrznych typu H oraz renowacja 1 szt. drzwi typu F i 1 szt. typu G ; na piętrze: wymiana 10 szt. ty-pu H, 2 szt. typu J, 5 szt. typu H2, 1 szt. typu H3 i 1 szt. typu G. Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie budowlanym sporządzonym przez Pracownię Projektową PROJEKT , Olsztyn , ul. Okrzei 25 A. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wmagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mragowo.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej w budynkach koszarowych nr 1/326, 1/328 i 2/328 na terenie JW. 1248 Bartoszyce - postępowanie 125/RB
Dodano: 2012-10-17 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 1/326 na terenie JW. 1248 Bartoszyce - Postępowanie nr 191/RB.
Dodano: 2011-10-19 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na okna drewniane jednoramowe w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Olsztyn w budynkach objętych ochroną konserwatorską.
Dodano: 2010-09-02 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Olsztyn w budynkach wpisanych do Rejestru Zabytków.
Dodano: 2010-09-01 - Wymiana okien i drzwi w budynku spedycyjnym i magazynie celnym na Drogowym Przejściu Granicznym w Bezledach wraz z pracami pomocniczymi dl potrzeb Zakładu Obsługi Międzynarodowych Przejść Granicznych z siedzibą w Bezledach
Dodano: 2009-11-09 - Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej jednoramowej w lokalach mieszkalnych w budynkach będących własnością Gminy Olsztyn, w budynkach wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków.
Dodano: 2009-07-17