Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02379 Warszawa, ul. Białobrzeska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 581 903 , fax. 226 581 903
- Data zamieszczenia: 2017-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
ul. Białobrzeska 11
02379 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 581 903, fax. 226 581 903
REGON: 14070016300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w lokalach mieszkalnych stanowiących 100% własność Miasta Stołecznego Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana 85 szt. stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w 29 lokalach mieszkalnych komunalnych na terenie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy – o pow. ca 216,69 m2, wskazanych w załączniku Nr 3a do SIWZ. Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje montaż nowych parapetów w lokalu przy ul. Szczęśliwickiej oraz przerobienie okien rozwieralnych na funkcję rozwieralno-uchylną w lokalu przy ul. Radomskiej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił wymagań, dotyczących powyższego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (w zakresie informacji podawanych przez Zamawiającego podczas otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2024-01-12 - Wymiana drzwi zewnętrznych do klatek schodowych z przystosowaniem instalacji domofonowej w budynkach przy ul. Naukowej 4 i 6 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi.
Dodano: 2022-07-12 - SVA/J/4620-78/2020: Dostawa stolarki okiennej PCV oraz stolarki drzwiowej na wykonanie kontenerów socjalnych przez DPP Jarosław i DPP Krotoszyn.
Dodano: 2021-02-09 - SVA/J/4620-78/2020: Dostawa stolarki okiennej PCV oraz stolarki drzwiowej na wykonanie kontenerów socjalnych przez DPP Jarosław i DPP Krotoszyn.
Dodano: 2020-12-03 - SVA/J/4620-23/2020: Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych stalowych i płytowych w ramach zadania 43 283 – Budowa myjni pojazdów wojskowych w Jarosławiu.
Dodano: 2020-04-16 - SVA/J/4620-7/2020: Dostawa i montaż bramy harmonijkowej oraz wrota garażowe segmentowe w ramach zadania 43 283 – Budowa myjni pojazdów wojskowych w Jarosławiu.
Dodano: 2020-02-11 - Remont i modernizację stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku Dawnej Oberży na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w ramach projektu „Termomodernizacja budynku Dawnej Oberży na terenie Muzeum Łazienek Królewskich”, w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
Dodano: 2018-06-06 - SVA/NDM/4620-56/2018: Dostawa wraz z rozładunkiem systemowych ścianek działowych na zadanie nr 00381 pod nazwą „Przebudowa i rozbudowa budynku Wojskowego Biura Historycznego w Rembertowie”
Dodano: 2018-04-27 - K: Zakup wraz z dostawą stolarki okiennej PCV dla potrzeb modernizacji budynku nr 10 w Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu
Dodano: 2017-11-20