AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2017-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
K: Zakup wraz z dostawą stolarki okiennej PCV dla potrzeb modernizacji budynku nr 10 w Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą stolarki okiennej PCV dla potrzeb modernizacji budynku nr 10 w Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy i 00/100 złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 2)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, 3)formularz ofertowy – sporządzony według wzoru – załącznika nr 1 do SIWZ, 4)formularz cenowy – sporządzony według wzoru – załącznika nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2024-01-12 - Wymiana drzwi zewnętrznych do klatek schodowych z przystosowaniem instalacji domofonowej w budynkach przy ul. Naukowej 4 i 6 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi.
Dodano: 2022-07-12 - SVA/J/4620-78/2020: Dostawa stolarki okiennej PCV oraz stolarki drzwiowej na wykonanie kontenerów socjalnych przez DPP Jarosław i DPP Krotoszyn.
Dodano: 2021-02-09 - SVA/J/4620-78/2020: Dostawa stolarki okiennej PCV oraz stolarki drzwiowej na wykonanie kontenerów socjalnych przez DPP Jarosław i DPP Krotoszyn.
Dodano: 2020-12-03 - SVA/J/4620-23/2020: Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych stalowych i płytowych w ramach zadania 43 283 – Budowa myjni pojazdów wojskowych w Jarosławiu.
Dodano: 2020-04-16 - SVA/J/4620-7/2020: Dostawa i montaż bramy harmonijkowej oraz wrota garażowe segmentowe w ramach zadania 43 283 – Budowa myjni pojazdów wojskowych w Jarosławiu.
Dodano: 2020-02-11 - Remont i modernizację stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku Dawnej Oberży na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w ramach projektu „Termomodernizacja budynku Dawnej Oberży na terenie Muzeum Łazienek Królewskich”, w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
Dodano: 2018-06-06 - SVA/NDM/4620-56/2018: Dostawa wraz z rozładunkiem systemowych ścianek działowych na zadanie nr 00381 pod nazwą „Przebudowa i rozbudowa budynku Wojskowego Biura Historycznego w Rembertowie”
Dodano: 2018-04-27 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w lokalach mieszkalnych stanowiących 100% własność Miasta Stołecznego Warszawy
Dodano: 2017-08-18