AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2020-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/J/4620-78/2020: Dostawa stolarki okiennej PCV oraz stolarki drzwiowej na wykonanie kontenerów socjalnych przez DPP Jarosław i DPP Krotoszyn. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki okiennej PCV w ilości 130 szt. dla DPP Jarosław i 70 szt. dla DPP Krotoszyn, oraz stolarki drzwiowej w ilości 65 szt. dla DPP Jarosław i 35 szt. dla DPP Krotoszyn w ramach wykonania kontenerów przez DPP Jarosław i DPP Krotoszyn. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części, tj.: Część I: Dostawa stolarki okiennej PCV. Część II: Dostawa stolarki drzwiowej. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (deklaracje zgodności, certyfikaty, dopuszczenia, atesty, gwarancje). Miejsce dostawy: 1. DPP Jarosław ul. 3-go Maja 80D, 37-500 Jarosław; 2. DPP Krotoszyn ul. 56-Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12, 63-700 Krotoszyn Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, dla każdej części zamówienia, tj.: prawo niezrealizowania do 15% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 15% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego, znajduje się w formularzach cenowych stanowiących załączniki do SIWZ nr 2.1 dla Części I i nr 2.2 dla Części II, wypełnione formularze cenowe należy złożyć wraz z ofertą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: Część I: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). Część II: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2024-01-12 - Wymiana drzwi zewnętrznych do klatek schodowych z przystosowaniem instalacji domofonowej w budynkach przy ul. Naukowej 4 i 6 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi.
Dodano: 2022-07-12 - SVA/J/4620-78/2020: Dostawa stolarki okiennej PCV oraz stolarki drzwiowej na wykonanie kontenerów socjalnych przez DPP Jarosław i DPP Krotoszyn.
Dodano: 2021-02-09 - SVA/J/4620-23/2020: Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych stalowych i płytowych w ramach zadania 43 283 – Budowa myjni pojazdów wojskowych w Jarosławiu.
Dodano: 2020-04-16 - SVA/J/4620-7/2020: Dostawa i montaż bramy harmonijkowej oraz wrota garażowe segmentowe w ramach zadania 43 283 – Budowa myjni pojazdów wojskowych w Jarosławiu.
Dodano: 2020-02-11 - Remont i modernizację stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku Dawnej Oberży na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w ramach projektu „Termomodernizacja budynku Dawnej Oberży na terenie Muzeum Łazienek Królewskich”, w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
Dodano: 2018-06-06 - SVA/NDM/4620-56/2018: Dostawa wraz z rozładunkiem systemowych ścianek działowych na zadanie nr 00381 pod nazwą „Przebudowa i rozbudowa budynku Wojskowego Biura Historycznego w Rembertowie”
Dodano: 2018-04-27 - K: Zakup wraz z dostawą stolarki okiennej PCV dla potrzeb modernizacji budynku nr 10 w Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu
Dodano: 2017-11-20 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w lokalach mieszkalnych stanowiących 100% własność Miasta Stołecznego Warszawy
Dodano: 2017-08-18