Powiat Strzelecko-Drezdenecki ogłasza przetarg
- Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7632380 , fax. 095 7631126
- Data zamieszczenia: 2011-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecko-Drezdenecki
ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 7
66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
tel. 095 7632380, fax. 095 7631126
REGON: 21096735000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, ułożenie wykładziny antypoślizgowej z wyrównaniem podłoża w budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelcach Krajeńskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych oraz wewnętrznych w budynku Szkoły Podstawowej ( małej), wymiana drzwi wewnętrznych na I kondygnacji budynku dydaktycznego głównego, ułożenie wykładziny antypoślizgowej z wyrównaniem podłoża w obu budynkach SOSW w Strzelcach Kraj. z połączeniem części obiektu o różnym poziomie posadzki za pomocą zjazdu o nachyleniu do 6%. Dane techniczne. Stolarka drzwiowa zewnętrzna Stolarka drzwiowa aluminiowa ,dwuskrzydłowa w kolorze ciemnego brązu. Drzwi o kierunku otwierania na zewnątrz. Przy produkcji drzwi zastosować profile zapewniające odpowiednią sztywność i bezpieczeństwo ich użytkowania w obiekcie publicznym. Ewentualne zastosowanie w wyznaczonych pomieszczeniach okuć i zamknięć antywłamaniowych uzgodnić na roboczo z Zamawiającym. Stolarka drzwiowa wewnętrzna Stolarka drzwiowa stalowa pełna Hormann KG Brandis typu ZK lub inna równoważna. Drzwi o kierunku otwierania typowym dla miejsca lokalizacji. Przy produkcji drzwi zastosować profile zapewniające odpowiednią sztywność i bezpieczeństwo ich użytkowania w obiekcie szkolnym. Ewentualne zastosowanie w wyznaczonych pomieszczeniach okuć i zamknięć antywłamaniowych uzgodnić na roboczo z Inwestorem. Prace do wykonania: - demontaż drzwi oraz ościeżnic drzwiowych, - montaż nowych ościeżnic, - uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych na ościeżach oraz ewentualnych innych ubytków. Uwaga: pomiary wykonawcze pobrać dokładnie z natury dla każdych z wymienianych drzwi. Wykaz prac do wykonania. W celu wykonania zadania inwestycyjnego należy wykonać następujące prace budowlane: - demontaż podlegających wymianie drzwi ze złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - montaż ościeżnic, - montaż stolarki, - obrobienie ościeży i ubytków. Uwaga: demontaż istniejących ościeżnic drzwi wykonać przez ich nacinanie w celu maksymalnego wyeliminowania uszkodzeń ścian. Roboty należy wykonać pod ścisłym nadzorem osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. Wymiana pokrycia posadzek. W pomieszczeniach przewidzianych do wymiany pokrycia posadzek należy wykonać: - zerwać stare płytki PCV, - zerwać cokoliki betonowe, - zerwać warstwę betonową z ociepleniem, - ułożyć izolację przeciwwilgociowe z folii polietylenowej, - ułożyć izolację z płyt styropianowych, - wykonać warstwę wyrównawczą gr. ok. 5,0 cm, - wylać planowany zjazd łączący części budynku o różnym poziomie posadzki, - wyrównanie podłoża warstwą samopoziomującą typ TERPLAN-N-ATLAS lub inną równoważną, - uzupełnienie ubytku tynków, - ułożyć wykładzinę rulonową, antypoślizgową PCV o wysokiej odporności na ścieranie, klejoną na całej powierzchni z wywinięciem na ściany do wysokości 10 cm. UWAGI WYKONAWCZE: Wszystkie prace wykonać zgodnie z obowiązującymi technologiami wykonania robót, zależnych od zastosowanych materiałów, określonymi przez ich producenta. Wszystkie roboty nieobjęte opracowaniem należy wykonać zgodnie z zasadami BHP, sztuką budowlaną i wytycznymi opisanymi w Warunkach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. Wszystkie roboty nieobjęte opracowaniem należy wykonać zgodnie z zasadami BHP, sztuką budowlaną i wytycznymi opisanymi w Warunkach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. Rodzaje odbiorów robót wymaganych przez Zamawiającego: odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu (odbiór częściowy wmontowanych okien, odbiór końcowy robót). Końcowy odbiór wykonanych robót nastąpi po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego o zakończeniu realizacji tego zamówienia w terminie 7 dni od daty jego otrzymania. Data otrzymania zawiadomienia przez Zamawiającego będzie uważana za datę wykonania tego zamówienia. Wszystkie użyte do realizacji tego zamówienia materiały budowlane i urządzenia, muszą posiadać świadectwo lub atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. Przy odbiorze robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania i przekazania inwestorowi wszystkich ww. świadectw i atestów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 3.000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-?kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP SA konto nr 82 1020 1967 0000 8502 0006 0822. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620), należy złożyć w formie oryginału. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelnym podpisem (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 9 stycznia 2012r., do godz. 13.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Wykonawcy, który w określonym terminie nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, (gdy zamawiający wezwał wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, w tym potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, albo spełniania przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, które zamawiający wskazał w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa) nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia i gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w 45 WOG m. Wędrzyn Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w 45 WOG m. Wędrzyn
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa bram garażowych budynek nr 68, 70 w JW 5700 m. Wędrzyn Część II: Naprawa bram garażowych budynek nr 17, 45, 46, 68 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III: Wymiana bram garażowych budynek nr 8 w JW 4229 m. Skwierzyna Część IV: Wymiana bram garażowych budynek nr 43 w JW 5701 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY KONSERWACYJNO-NAPRAWCZE OGÓLNOBUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REGENERACJI POSADZEK LASTRIKOWYCH, WYMIANIE STOLARKI DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 40 ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE JW 1517 W CZERWIEŃSKU. SPRAWA NR 85/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych i częściach wspólnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 1 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-07-14 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY KONSERWACYJNO-NAPRAWCZE OGÓLNOBUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REGENERACJI POSADZEK LASTRIKOWYCH, WYMIANIE STOLARKI DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 40 ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE JW 1517 W CZERWIEŃSKU. SPRAWA NR 67/PN/2016.
Dodano: 2016-06-29 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach gminnych mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-01 - Roboty budowlane z podziałem na cztery części: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w JW. 5701 m. Wędrzyn Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w JW 5701 m. Wędrzyn Część III: Remont pokrycia ceramicznego, pomieszczeń, wymiana oświetlenia budynek nr 15 w JW 5701 m. Skwierzyna Część IV: Remont pomieszczeń budynek nr 24, 25, 48 w JW 5701 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-05-31 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z odwzorowaniem detali architektonicznych w lokalach gminnych mieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 4 w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2016-05-31 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa bram garażowych budynek nr 68, 70 w JW 5700 m. Wędrzyn Część II: Naprawa bram garażowych budynek nr 17, 45, 46, 68 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III: Wymiana bram garażowych budynek nr 8 w JW 4229 m. Skwierzyna Część IV: Wymiana bram garażowych budynek nr 43 w JW 5701 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-05-27 - Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach gminnych mieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 5 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-05-12