Przetargi.pl
Wymiana stolarki drewnianej na stolarkę PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec

Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów 10a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2901848 , fax. 032 2901864
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 10a 10a
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2901848, fax. 032 2901864
    REGON: 27784099800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki drewnianej na stolarkę PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający przeznacza do wymiany: a) 3206,28 m2 stolarki drewnianej okiennej bez wywietrzników, b) 921,59 m2 stolarki drewnianej okiennej z wywietrznikami, c) 813,13 m2 stolarki balkonowej, z tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości m2 wymienianej stolarki. Zakres robót obejmuje w szczególności:a) demontaż skrzydeł okiennych i drzwi balkonowych, b) wykucie ościeżnicy drewnianej, c) demontaż parapetu zewnętrznego z blachy ocynkowanej, d) montaż okien PCV 1-dzielnych, 2-dzielnych, 3-dzielnych ze słupkiem stałym oraz skrzydłami rozwieranymi i jednym skrzydłem uchylno-rozwieranym, z mikrowentylacją, oszklone wkładami szybowymi, e) montaż drzwi balkonowych PCV 1-dzielnych lub 2-dzielnych ze słupkiem stałym i skrzydłami rozwieranymi, oszklone wkładami szybowymi, f) montaż parapetów zaokiennych z blachy ocynkowanej powlekanej wraz z umocowaniem do podłoża, g) montaż zestawu balkonowego -drzwi balkonowe 1-dzielne lub 2-dzielne z oknem 1-dzielnym lub 2-dzielnym ze słupkiem stałym i skrzydłami rozwieranymi, oszklone wkładami szybowymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 50000 złotych, które należy wnieść w terminie do 21.04.2009 roku do godziny 8.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia, dokumenty i żądane informacje, według formuły spełnia / nie spełnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymagania zawarte w SIWZ, tj. złożą oświadczenia, dokumenty wymienione poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać ( warunki Zamawiającego ): 1. Wypełniony formularz oferty ( według załączonego wzoru ). 2. Dokumenty techniczne: a) aprobatę techniczną na okna i drzwi balkonowe wykonane z kształtowników z nieplastyfikowanego PVC, b) atest higieniczny na okna i drzwi balkonowe, c) atest higieniczny na profile okienne i drzwiowe, d) certyfikat zgodności na wkłady szybowe jednokomorowe , określone współczynnikiem przenikania ciepła U=1,1 W/m2*K, e) certyfikat bezpieczeństwa na wkłady szybowe, f) aprobatę techniczną na okucia rozwierano-uchylne, uchylno-rozwierane, rozwierane i uchylne do okien i drzwi balkonowych z PVC w całości, g) aprobatę techniczną na okienne nawiewniki powietrza zewnętrznego do pomieszczeń. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 5. Wykaz co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub/i aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 ze zm.) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2000000 złotych (dwa miliony złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach