Specjalistyczny Szpital św. Jana ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. dr Józefa Balewskiego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 562 30 31 w. 1108 , fax. 058 562 48 21
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital św. Jana
ul. dr Józefa Balewskiego 1 1
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 562 30 31 w. 1108, fax. 058 562 48 21
REGON: 19148064100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.pestar.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki budowlanej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki budowlanej o wartości poniżej 206 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: - spełniają określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ustawy. - dostarczą wszystkie dokumenty wymienione w rozdz. VII niniejszych warunków zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Niespełnienie ww. warunków spowoduje wykluczenie wykonawców z postępowania przetargowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadaniu pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszych warunków zamówienia. 3. Dokumenty, o których mowa, są składne w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.pestar.com.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/31/2016/AEZ/ Remont stolarki okiennej w Studenckim Domu Marynarza nr 2 w Gdyni przy ul. Sędzickiego 19 - ETAP I
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie robót remontowych zewnętrznej części budynku Miejskiej Hali Sportowej w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 61
Dodano: 2016-02-22 - Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Politechniki Gdańskiej w Gdańsku - Wrzeszczu przy Al. Zwycięstwa 27
Dodano: 2015-12-09 - WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W KOMPLEKSACH 4033, 4831 i 4635
Dodano: 2015-09-07 - Wymiana stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych przy ul. Chwarznieńskiej i Słonecznej oraz ul. Świętojańskiej 139, 139A w Gdyni
Dodano: 2015-08-14 - Remont elewacji budynku Gimnazjum w Liczu - etap I: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2015-08-11 - I część zamówienia: roboty budowlane w budynku nr 8 na terenie kompleksu wojskowego Gdynia Witomino polegające na wymianie stolarki drzwiowej drewnianej wewnętrznej. II część zamówienia: roboty budowlane w budynku nr 161 na terenie kompleksu wojskowego Gdynia Babie Doły polegające na remoncie posadzek.
Dodano: 2015-08-06 - Naprawa stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 Malbork na lotnisku wojskowym w Królewie Malborskim oraz na kompleksie przy ulicy 17 Marca 20 w Malborku
Dodano: 2015-07-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW W KOŚCIERZYNIE W RAMACH ZADANIA PN. KAWKA W KOŚCIERZYNIE. OGRANICZENIE NISKIEJ EMISJI POPRZEZ KOGENERACJĘ I TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW - CZĘŚĆ I: budynek przy ul. Rynek 6, CZĘŚĆ II: budynek przy ul. Dworcowej 5, CZĘŚĆ III: budynek przy ul. Miodowej 10, CZĘŚĆ IV: budynek przy ul. 8 Marca 47
Dodano: 2015-07-09 - Renowacja konserwatorska i częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 30
Dodano: 2015-06-26