Przetargi.pl
Wymiana rynien i rur spustowych w budynku Sądu Rejonowego w Kołobrzegu, ul. Katedralna 13. Znak sprawy ZP/SO/9/2010.

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Waryńskiego 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 428 742 , fax. 943 423 755
  • Data zamieszczenia: 2010-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Waryńskiego 7 7
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 428 742, fax. 943 423 755
    REGON: 00032252536061
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://koszalin.so.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana rynien i rur spustowych w budynku Sądu Rejonowego w Kołobrzegu, ul. Katedralna 13. Znak sprawy ZP/SO/9/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana rynien i rur spustowych w budynku Sądu Rejonowego w Kołobrzegu ul. Katedralna 13. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 200000-9 Roboty budowlane, 45 260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych, 45 261 000-4 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych podobnych robót. Przedmiot i zakres robót Przedmiotem opracowania jest wykonanie robót remontowych polegających na wymianie rynien i rur spustowych na budynku Sądu Rejonowego w Kołobrzegu przy ul. Katedralnej 13. Budynek składa się z części niskiej, o trzech kondygnacjach nadziemnych i wysokiej 4 - kondygnacyjnej z poddaszem użytkowym. Dach części niskiej wielospadkowy o pochyleniu połaci 30o. Odprowadzenie wody z połaci do rynien okapowych i dalej rurami spustowymi do kanalizacji deszczowej. Dach części wysokiej wielospadkowy, o rozbudowanej bryle, o różnych spadkach na połaciach odpowiednio 33o, 39o i 53o. Odprowadzenie wody rynnami koszowymi do blaszanych zbiorników, a stąd do rur spustowych. Zakłada się wymianę rynien i rur spustowych na rury o większych przekrojach. Ponadto w zakres robót wchodzi uszczelnienie obróbek blacharskich przy kominach oraz założenie siatek przeciw liściowych na rynny oraz w koszach zlewowych. W zakres robót wchodzi: - ustawienie rusztowań do wykonywania demontażu rynien i rur spustowych, - demontaż istniejących rynien i rur spustowych z PCV na części wysokiej i niskiej budynku, - montaż rynien i rur spustowych z nieplastyfikowanego polichlorku winylu (PCV - U) o większych przekrojach: rynny okapowe 150 mm, rury spustowe o średnicy 125 mm. Wymienionych zostanie 90 m rynny w tym 11 narożników rynnowych i 15 lejów spustowych oraz 286,5 m rur spustowych, - założenie systemowych siatek przeciw liściom do rynien dachowych, - wykonanie konstrukcji z odciągów i linki stalowej, założenie siatek z tworzyw sztucznych nad odpływami z kosza zlewowego (10 kpl), - uszczelnienie obróbek przy kominach, - rozebranie rusztowań. Przewidywany zakres robót określa przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonywany zakres prac nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 2 057,00 PLN. Wadium należy wnieść do dnia 5 listopada 2010 r., godz. 11.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach