Przetargi.pl
Wymiana, remont dźwigów towarowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i materiałów.

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana, remont dźwigów towarowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i materiałów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana, remont dźwigów towarowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część A: 2.900,- zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100)
    Część B: 4.200,- zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100)
    Część C: 4.000,- zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo, sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II ust.3 SIWZ.
    3. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
    4. posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (tj. licząc wstecz 3 lata od dnia poprzedzającego dzień wszczęcia niniejszego postępowania). -bez względu na ile części będzie składana oferta.
    Uwaga:
    Zamawiający uzna za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, zamówienie, którego przedmiotem była modernizacja lub remont lub wymiana urządzeń dźwigowych;
    Zamawiający uzna za zamówienie odpowiadające swoją wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zamówienie wykonane dla jednego Zleceniodawcy, którego wartość nie była niższa niż 80.000,00 PLN brutto.(każde)
    Zamawiający uzna zamówienia, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na Wykonawcę.
    5. posiadać uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do montażu i modernizacji urządzeń dźwigowych. (dotyczy wszystkich części).
    6. wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj:
    6.1. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych kategorii I-EM, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (łącznie dla wszystkich części).
    6.2. co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku eksploatacji (łącznie dla wszystkich części).
    6.3. co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D do kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku dozoru (łącznie dla wszystkich części).
    6.4. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do kierowania, nadzorowania i kontrolowania oraz oceniania i badania stanu technicznego budynków i budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach,
    wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa). (łącznie dla wszystkich części).
    7. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy (OC deliktowe) na minimalną kwotę 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) -bez względu na ile części będzie składana oferta.
    Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunki wymienione w pozostałych punktach muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołaczonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
    8. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
    9. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 9, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt.9, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami.).
    10. wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie (np. referencje). Wykaz musi być zgodny z Załącznikiem nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ,
    11. dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do montażu i modernizacji urządzeń dźwigowych (łącznie dla wszystkich części),

    12. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodny z Załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ,
    12.1. lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.12 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
    13. dokumenty potwierdzające, iż osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje tj.
    13.1. uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych kategorii I - EM, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (łącznie dla wszystkich części).,
    13.2 aktualne świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi , konserwacji , montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku eksploatacji (łącznie dla wszystkich części),
    13.3. aktualne świadectwo kwalifikacyjne D do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi , konserwacji , montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku dozoru (łącznie dla wszystkich części),
    13.4. uprawnienia budowlane w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do kierowania, nadzorowania i kontrolowania oraz oceniania i badania stanu technicznego budynków i budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach, wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, (łącznie dla wszystkich części).
    14. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia, o której mowa w pkt.7 (bez względu na ile części jest składana oferta).
    Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, ze składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert.
    Polisa winna być aktualna (ważna) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia.
    Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy.
    Dokumenty wymienione w pkt. 9 - 14, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 8 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
    W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt.9 muszą być złożone przez każdego wykonawcę , a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach