Przetargi.pl
Wymiana przekrycia nad klatką schodową w budynku siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach

Urząd Skarbowy w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Mickiewicza 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3172300 , fax. 032 3172410
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Mysłowicach
    ul. Mickiewicza 4 4
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 032 3172300, fax. 032 3172410
    REGON: 27050741600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/myslowice.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana przekrycia nad klatką schodową w budynku siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana przekrycia nad klatką schodową w budynku siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452232204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) musi spełnić następujące warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) podpisze umowę na warunkach określonych w projekcie umowy. Ponadto Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić następujące warunki: 1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, minimum 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonane roboty budowlane odpowiadają swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, jeśli zakres wykonanych robót będzie obejmować roboty z zakresu wymiany pokrycia dachowego. 2) dysponuje osobami (minimum 1 osoba) posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Zawodowej. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa punkcie IX SIWZ i wymienione niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, musi złożyć wraz z ofertą niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie o sporządzeniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz o podjęciu obowiązków kierownika budowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (tj. od dnia 07.04.2009r.), potwierdzające że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy; Wykonawcy zagraniczni zamiast ww. dokumentu składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dokumenty (o których mowa wyżej) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów; 3) uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno -budowlanej wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Zawodowej - kopia uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kopia zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Zawodowej; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, robót budowlanych (minimum 2 roboty budowlane), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, rodzaju wykonanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert tj. nie wcześniej niż 07.07.2009r.; 6) zaakceptowany projekt umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, tj. grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz składa wraz z ofertą pełnomocnictwa w formie oryginału albo umowy spółki cywilnej lub wyciągu z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (oryginał lub poświadczona kopia). Ponadto każdy z członków podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa dokumenty określone w SIWZ w punkcie IX podpunkt: B), tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz w podpunkcie E) - zaświadczenia wskazane w treści tego podpunktu. Dokumenty określone w SIWZ w punkcie IX podpunkt A), tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące planu bioz i podjęcia obowiązków kierownika budowy, w podpunkcie C), tj. uprawnienia budowlane kierownika budowy, w podpunkcie D), tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych i w podpunkcie F) - podpisany projekt umowy- należy złożyć wspólnie. Druk oświadczenia ( załącznik Nr 3 do SIWZ ) ze względu na oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych musi zostać podpisany przez wszystkich członków podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Dokumenty określone w podpunktach A,D i F punktu IX SIWZ - należy złożyć w oryginale, dokumenty wymagane w podpunktach B, C i E punktu IX SIWZ - należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Na kserokopiach należy wprowadzić zapis: potwierdzam za zgodność z oryginałem lub za zgodność z oryginałem oraz podpis osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. Oferta i pozostałe dokumenty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/myslowice.htm (zakładka zamówienia publiczne)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach