Przetargi.pl
Wykonanie robót w zakresie budowy sceny plenerowej, przebudowy 4 czerpni powietrza i przebudowy zadaszenia wejścia do Domu Muzyki na terenie Parku Słowackiego w Bielsku-Białej.

Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4971497 , fax. 033 4971786, 8227539
  • Data zamieszczenia: 2010-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    Plac Ratuszowy 1 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 4971497, fax. 033 4971786, 8227539
    REGON: 00051566100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót w zakresie budowy sceny plenerowej, przebudowy 4 czerpni powietrza i przebudowy zadaszenia wejścia do Domu Muzyki na terenie Parku Słowackiego w Bielsku-Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót w zakresie budowy sceny plenerowej, przebudowy 4 czerpni powietrza i przebudowy zadaszenia wejścia do Domu Muzyki na terenie Parku Słowackiego w Bielsku-Białej, realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Zwiedzaj i wypoczywaj. Rewitalizacja Starówki i Parku Słowackiego w Bielsku-Białej - etap II. Oznaczenie wg CPV : 45223220-4, 45237000-7 2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach, stanowiących integralną część nin. specyfikacji: 2.1 Przedmiar robót - zał. nr 9 do SIWZ, 2.2 Projekty budowlane i wykonawcze - zał. nr 10.1 - 10.31 do SIWZ: 2.3 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zał. nr 11 do SIWZ Uwagi: 1. Powyższa dokumentacja jest do wglądu w Urzędzie Miejskim - Wydziale Gospodarki Miejskiej w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, pok. nr 3 2. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy, a także zdobył we własnym zakresie wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania niniejszego zamówienia. 4. Zadaszenia sceny i wejścia do Domu Muzyki powinny zostać pokryte szkłem bezpiecznym lub poliwęglanem litym, przeźroczystym. Grubość płyt zależna od rozstawu mocowania. 5. Zabezpieczenie konstrukcji stalowej przed korozją poprzez malowanie - kolor farby popielaty lub jasno-szary. Alternatywnie dopuszcza się zastosowanie konstrukcji ocynkowanej. Warunkiem jest, aby powłoka wytrzymała minimum 5 lat. 3. Inne uwarunkowania. 3.1. Wykonawca jest zobowiązany w ramach realizacji zamówienia do sporządzenia na własny koszt projektu organizacji robót i przedstawienia go do uzgodnienia Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym dojściu do budynku Domu Muzyki Prace budowlane związane z przebudową czerpni i zadaszenia wejścia do Domu Muzyki mogą zostać rozpoczęte z chwilą podpisania umowy, natomiast ze względu na konieczność wcześniejszego usunięcia drzew i krzewów, budowa sceny plenerowej może zostać rozpoczęta nie wcześniej niż 13.09.2010r. 3.2. Wymagane jest, aby projekt organizacji robót został przedstawiony do uzgodnienia Dyrektorowi Bielskiego Centrum Kultury. 3.3. Wykonawca jest zobowiązany w ramach realizacji zamówienia do sporządzenia na własny koszt harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zamówienia i przedstawienia go Zamawiającemu do uzgodnienia w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram powinien uwzględnić warunkowania techniczne i konieczną kolejność robót wynikającą z realizacji zakresu rzeczowego robót. 3.4. Wykonawca jest zobowiązany w ramach realizacji zamówienia do wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyskania uzgodnienia tego projektu i uzgodnienia dojazdu na czas prowadzenia robót w Miejskim Zarządzie Dróg przy ul. Grażyńskiego 10 w Bielsku-Białej. 3.5. Roboty budowlane wykonywane będą z materiałów Wykonawcy. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót budowlanych muszą odpowiadać ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dziennik Ustaw Nr 92 z dnia 30.04.04 r.) 3.6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody na osobach trzecich i rzeczach od momentu przejęcia placu budowy do chwili odbioru końcowego robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć budowę i roboty na okres od czasu rozpoczęcia robót do odbioru końcowego robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3.8. Wykonawca wykona na własny koszt roboty, które usuną ewentualne szkody będące skutkiem prowadzonej budowy. 3.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części robót jeżeli zajdzie taka potrzeba. 3.10. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom pod warunkiem, że Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Szczegółowe postanowienia dotyczące powierzenia robót podwykonawcom zawarte są w § 2 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do nin. siwz. W stosunku do tych podwykonawców zamawiający stosował będzie postanowienia art. 647 Kodeksu Cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452232204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej, Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko - Biała, w wysokości 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowe z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. Oddział w Bielsku - Białej, ul. Stojałowskiego 23, nr 25 1240 4142 1111 0000 4822 9638. Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem , dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium; Dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego - wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w postaci dokumentu (np. gwarancji) należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie, oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. Uwaga - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem § 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art.46 ust. 4 ustawy Pzp. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 5.1 nin. siwz, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach