Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
ul. Strzelców Bytomskich 207 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
REGON: 27690250400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymianę liny nośnej ? 62 mm w górniczym wyciągu szybowym szybu Gigant - przedział południowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana liny nośny ? 62 mm w górniczym wyciągu szybowym szybu Gigant - przedział południowy Zakres rzeczowy zamówienia : Transport i ustawienie urządzeń do wymiany liny nośnej w górniczym wyciągu szybowym szybu Gigant przedział południowy. Wykonanie niezbędnych prac przygotowawczych Przygotowanie urządzeń i osprzętu do wymiany. Przewinięcie liny nośnej przed wymianą z bębna fabrycznego na urządzenia do wymiany. Przygotowanie szybu do wymiany liny nośnej, w szczególności : posadzenie górnego naczynia wyciągowego, demontaż zawieszeń liny nośnej bez rozłączania naczynia dolnego z zawieszeniem nośnym, zabudowa sań prowadniczych itp. Demontaż starej liny nośnej. Wszelkie prace związane z wymianą liny nośnej za wyjątkiem obsługi maszyny wyciągowej. Demontaż urządzeń i osprzętu po wymianie. Przygotowanie szybu do oddania do ruchu ( tj. przeprowadzenie jazd próbnych, kontrola zawieszeń, przeprowadzenie dokładnej rewizji liny nośnej po wymianie tzn. w zakresie rewizji kwartalnej, itp.). Zwinięcie i ułożenie starej liny na placu w wyznaczonym miejscu na powierzchni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.700,00 zł. ( słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100 )
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Wykonawca powinien zatrudniać pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu umożliwiającym wykonanie zadania tj. ślusarzy, cieśli szybowych, spawaczy itp. (świadectwa, uprawnienia, badania wysokościowe, badania okresowe należy dołączyć do Dokumentacji Projekt Organizacji Robót). Osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją w/w prac, muszą posiadać stwierdzenie wymaganych kwalifikacji ( osoby dozoru wyższego o specjalności szybowej, KDEM). 6. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia rozpoczynającej się po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przynajmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia. 8. Wykonawca powinien posiadać wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia. 9. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 tys. zł brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i załączniki, które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA . 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA . W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z wykazem uprawnień - załącznik nr 4 do druku OFERTA zgodnie z opisem pkt. 3.1.16 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy załącznik nr 4a do druku OFERTA. 8. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z pkt. 4.4 - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 9. Wykonawca powinien posiadać wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia - certyfikat dołączyć do oferty. 10.Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę - załącznik nr 6 do druku OFERTA. 11. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 tys. zł brutto - potwierdzoną kopię polisy lub innego dokumentu dołączyć do oferty. 12. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 7 do druku OFERTA.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont tłumików hałasu zabudowanych na dyfuzorach w stacji wentylatorów głównych przy szybie Staszic dla SRK S.A. Oddział KWK Centrum.
Dodano: 2016-05-20 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania urządzeń dźwigowych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-04-13 - Remont dźwigu osobowo-towarowego w basztowej wieży szybowej szybu Budryk dla SRK S.A. Oddział w Bytomiu KWK Centrum.
Dodano: 2016-03-18 - Konserwacja i utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz dokonywanie okresowych przeglądów konserwacyjnych i corocznych pomiarów elektrycznych dźwigów osobowych, małych dźwigów towarowych oraz urządzeń dla osób niepełnosprawnych w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, zlokalizowanych w Katowicach, Katowicach-Ligocie oraz Sosnowcu i Zabrzu w okresie od 01.01.2016r do 14.05.2017r
Dodano: 2015-12-07 - Wymiana liny wyrównawczej płaskiej stalowo - gumowej w górniczym wyciągu szybowym zainstalowanym w szybie Andrzej V przedział wschodni dla SRK S.A. Oddział w Brzeszczach KWK Brzeszcze
Dodano: 2015-10-02 - Część I: Wymiana lin nośnych oraz zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych szyb Ewa - Pompownia Szombierki Część II: Wykonanie skracania liny nośnej szybu Jan III wraz z przygotowaniem do kontroli liny nośnej w zawieszeniach - Pompownia Dębieńsko
Dodano: 2015-05-21 - OBSŁUGA TECHNICZNA URZĄDZEŃ I INSTALACJI DŹWIGOWYCH
Dodano: 2014-12-16 - Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30.000 EURO na konserwację, przeglądy i naprawy urządzeń dźwigowych oraz automatów drzwiowych w obiektach Szpitala
Dodano: 2014-09-23 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania konserwacji i serwisowania urządzeń dźwigowych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2014-05-12 - WYKONANIE NAPRAWY URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH OSOBOWYCH W BUDYNKU ZAKŁADÓW TEORII MEDYCYNY ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH PRZY UL. MEDYKÓW 18 W KATOWICACH - LIGOCIE ORAZ BUDYNKU WYDZIAŁU NAUK O ZDROWIU ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH PRZY UL. MEDYKÓW 12 W KATOWICACH - LIGOCIE
Dodano: 2014-02-07