Gmina Gronowo Elbląskie ogłasza przetarg
- Adres: 82-335 Gronowo Elbląskie, ul. Łączności 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 055 2315623 , fax. 055 2315623
- Data zamieszczenia: 2009-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gronowo Elbląskie
ul. Łączności 3 3
82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 055 2315623, fax. 055 2315623
REGON: 00053442800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana poszycia dachowego i wykonanie termomodernizacji ścian budynku Remizy Strażackiej przy ul. Szkolnej 2 w Jegłowniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana poszycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych falistych na poszycie wykonane z blachodachówki powlekanej w kolorze bordowym wraz z wymianą: - łacenia połaci dachowej, - ułożeniem membrany paro-przepuszczalnej - obróbek blacharskich wykonanych z blachy powlekanej w kolorze bordo dachówki grubości 0.50- 0.55 mm - rur spustowych - opierzenia wieży strażackiej. Termoizolacja ścian budynku remizy styropianem EPS+70 grubości 12 cm metoda lekko-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej (kornik 2,5 mm) pomalowanej zew. farbą akrylową. Naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich wieży, oraz malowanie farbą olejną krat okiennych i drzwiowych. Szczegółowy zakres robót zawiera Specyfikacja Techniczna wraz z przedmiarem robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z Rozdziałem V § 1 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania, następujących niezbędnych oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy, czyli stronę tytułową oferty wg. załączonego WZORU OFERTY - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz podwykonawców przewidziany do realizacji zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ; 5. Projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie termomodernizacji budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Dodano: 2016-07-26 - wykonanie termomodernizacji budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Dodano: 2016-07-07 - Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Oddziału GDDKiA w Olsztynie przy al. Warszawskiej 89
Dodano: 2015-06-09 - Termomodernizacja - docieplenie ścian wraz z robotami towarzyszącymi budynków ZSO nr 1 w Olsztynie Etap I
Dodano: 2015-05-13 - Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kętrzynie
Dodano: 2015-05-08 - wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół nr 2 w Szczytnie wraz z oświetleniem elewacji
Dodano: 2014-09-11 - BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWO - REKREACYJNEGO W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO - WYCHOWAWCZYM W WĘGORZEWIE - Etap II
Dodano: 2013-10-08 - Wykonanie robót budowlano-remontowych
Dodano: 2013-09-20 - Docieplenie oraz remont budynku Domu Pomocy Społecznej w miejscowości Szczurkowo, Gm. Sępopol, dz. Nr 21/4 obręb Szczurkowo
Dodano: 2013-06-27 - Modernizacja budynku wielorodzinnego przy ul. Chrobrego 4 w Nowym Mieście Lubawskim
Dodano: 2013-06-21