Przetargi.pl
Wymiana poszycia dachowego i wykonanie termomodernizacji ścian budynku Remizy Strażackiej przy ul. Szkolnej 2 w Jegłowniku

Gmina Gronowo Elbląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-335 Gronowo Elbląskie, ul. Łączności 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2315623 , fax. 055 2315623
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gronowo Elbląskie
    ul. Łączności 3 3
    82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2315623, fax. 055 2315623
    REGON: 00053442800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana poszycia dachowego i wykonanie termomodernizacji ścian budynku Remizy Strażackiej przy ul. Szkolnej 2 w Jegłowniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana poszycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych falistych na poszycie wykonane z blachodachówki powlekanej w kolorze bordowym wraz z wymianą: - łacenia połaci dachowej, - ułożeniem membrany paro-przepuszczalnej - obróbek blacharskich wykonanych z blachy powlekanej w kolorze bordo dachówki grubości 0.50- 0.55 mm - rur spustowych - opierzenia wieży strażackiej. Termoizolacja ścian budynku remizy styropianem EPS+70 grubości 12 cm metoda lekko-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej (kornik 2,5 mm) pomalowanej zew. farbą akrylową. Naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich wieży, oraz malowanie farbą olejną krat okiennych i drzwiowych. Szczegółowy zakres robót zawiera Specyfikacja Techniczna wraz z przedmiarem robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z Rozdziałem V § 1 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania, następujących niezbędnych oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy, czyli stronę tytułową oferty wg. załączonego WZORU OFERTY - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz podwykonawców przewidziany do realizacji zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ; 5. Projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach