Przetargi.pl
wykonanie termomodernizacji budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5232779 , fax. 89 5232779
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
    Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 7/9
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5232779, fax. 89 5232779
    REGON: 00051431900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie termomodernizacji budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) usunięcie sgraffito istniejącego w pasie attyki poprzez nałożenie warstw systemu ocieplenia, 2) kontrolę i naprawę ewentualnych nieszczelności obróbek blacharskich, 3) demontaż istniejących (w dobrym stanie) rur spustowych i rynien z ocynkowanej blachy stalowej; oczyszczenie i przygotowanie do nałożenia farby do metalu, 4) demontaż rur spustowych z PCV oraz rur z blachy stalowej w złym stanie technicznym i montaż nowych rur z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej farbą do metalu, 5) oczyszczenie i impregnację istniejących parapetów kamiennych, 6) oczyszczenie spękań gzymsów i naprawę uszkodzeń, 7) wykonanie ocieplenia systemowego płytami styropianowymi, 8) skucie tynku i wykonanie nowego tynku modelowego na bazie żywicy silikonowej w partiach gzymsów będących w złym stanie, 9) demontaż istniejących opraw oświetleniowych zewnętrznych z zabezpieczeniem na czas robót elewacyjnych i ich ponowny montaż, 10) wykonanie iluminacji głównego narożnika budynku na styku dwóch elewacji frontowych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że, zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu. Prace o dużym natężeniu hałasu wykonawca będzie wykonywał w sposób uzgodniony z zamawiającym. 7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z zastosowaniem klauzuli społecznej stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z czym wykonawca wyłoniony do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: 1) zatrudnienia na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 149 z późn. zm.), w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1 bezrobotnego w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 2) zatrudnienia bezrobotnego w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. nie później niż w czternastym dniu od dnia podpisania umowy i na okres nie krótszy niż do zakończenia realizacji zamówienia, tj. do upływu okresu obowiązywania umowy, 3) zatrudnienia, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub wykonawcę przed zakończeniem realizacji zamówienia, na to miejsce innego bezrobotnego, przy czym okres przerwy w zatrudnieniu bezrobotnego nie może być dłuższy niż czternaście dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy z poprzednim bezrobotnym, 4) przedstawienia zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia zgłoszenia oferty pracy przekazanej powiatowemu urzędowi pracy, 5) przedstawienia zamawiającemu najpóźniej w czternastym dniu licząc od dnia podpisania umowy odpisu skierowania bezrobotnego/bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do wykonawcy oraz umowy o pracę z wybraną osobą skierowaną przez powiatowy urząd pracy. 8. Jeżeli wykonawca będzie miał siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, może przedstawić zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przekazanych odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę, odpisy wystawionych przez ten organ dokumentów kierujących bezrobotnych do pracy oraz umowę o pracę. 9. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo zwrócenia się w każdym okresie realizacji zamówienia do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia bezrobotnego, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentacji zamawiającemu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie trzech dni licząc od dnia wystąpienia o dokumentację przez zamawiającego. 10. W przypadku nieprzestrzegania przez wykonawcę wyżej wymienionych postanowień dotyczących zatrudnienia bezrobotnego przy realizacji przedmiotu zamówienia, zamawiający naliczy wykonawcy kary umowne określone w projekcie umowy - załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 20.000,00 PLN. 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) w przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/Olsztyn 93 1010 1397 0020 2013 9120 0000. 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach