Przetargi.pl
Wymiana poszycia dachowego budynku przy ul. Kasztelańskiej 7 w Wałbrzychu

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, , fax. -
    REGON: 57959500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminawalbrzych.logintrade.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana poszycia dachowego budynku przy ul. Kasztelańskiej 7 w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: "Wymiana poszycia dachowego budynku przy ul. Kasztelańskiej 7 w Wałbrzychu" 2. W ramach remontu pokrycia dachowego w obrębie budynku A ( budynek żłobka) przewiduje się wykonanie robót budowlanych: (1) usunięcie istniejącego pokrycia z papy; (2) wyrównanie podłoża betonowego; (3) wyprofilowanie spadków w obrębie koryta odwadniającego; (4) wymianę wpustów dachowych na nowe z wykonaniem uszczelnienia wg rozwiązań systemowych; (5) wymianę kominków odpowietrzających; (6) zagruntowanie powierzchni betonowej; (7) ułożenie papy podkładowej, zgrzewalnej, (8) montaż klinów izolacyjnych ze styropianu z laminowaną fabrycznie papą, (9) ułożenie papy wierzchniego krycia, zgrzewalnej dla podłoży wentylowanych, (10) wykonanie obróbek z papy kominów i ścian attykowych, (11) demontaż starych obróbek blacharskich ścian attykowych i kominów, (12) zamocowanie płyt OSB3 na ścianach attykowych pod obróbki blacharskie (usztywnienia), (13) wykonanie nowych obróbek blacharskich z blach tytanowo cynkowych na attykach, (14) zamocowanie listew dekarskich (okapowych) na obwodach kominów, (15) wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów kontrolnych, badań. (16) demontaż i ponowny montaż instalacji solarnej. 3. W ramach remontu pokrycia dachów B, C i D ( budynek przedszkola) przewiduje się wykonanie: (1) usunięcie nierówności o wysokości powyżej 2cm; (2) zagruntowanie powierzchni istniejącego pokrycia z wypełnieniem rys, (3) ułożenie papy podkładowej, zgrzewalnej dla podłoży wentylowanych, (4) montaż klinów izolacyjnych ze styropianu z laminowaną fabrycznie papą, (5) wymianę wpustów dachowych w obrębie dachu C na nowe z wykonaniem uszczelnienia wg rozwiązań systemowych, (6) ułożenie papy wierzchniego krycia, zgrzewalnej dla podłoży wentylowanych, (7) wykonanie obróbek z papy kominów i ścian attykowych, (8) demontaż starych obróbek blacharskich ścian attykowych i kominów, (9) zamocowanie płyt OSB3 na ścianach attykowych pod obróbki blacharskie (usztywnienia), (10) wykonanie nowych obróbek blacharskich z blach tytanowo cynkowych na attykach, (11) zamocowanie listew dekarskich (okapowych) na obwodach kominów, (12) wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów kontrolnych, badań. (13) Wykonanie robót towarzyszących i innych niezbędnych robót do wykonania zadania według dokumentacji projektowej 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) umowa, 2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 3) Dokumentacja projektowa opracowana przez KONSTRUKCJON Jacek Stasiak z siedzibą na ulicy Gen. Wł. Andersa 15; 58-160 Świebodzice pn.: „Remont pokrycia dachowego czterech dachów na kompleksie obiektów stanowiących jedną całość, w którym zlokalizowany jest Zespół Żłobków Samorządowych nr 2 oraz Przedszkole Samorządowe nr 14 przy ul. Kasztelańskiej 7 w Wałbrzychu” 4) Uwagi Zamawiającego do Dokumentacji Projektowej (Załącznik 1). 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 6) Oferta Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, w oryginale (w przypadku oferty w formie pisemnej – oświadczenie w formie papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem, w przypadku oferty elektronicznej – w postaci elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym), c) Dokument, o którym mowa w rozdziale VI pkt 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy), d) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) Zaleca się złożenie wraz z ofertą potwierdzenia wniesienia wadium, zgodnie ze wskazaniami rozdziału VIII niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach