Przetargi.pl
Remont dachu kościoła p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Strzeszowie - Etap I: nawa główna

Rzymskokatolicka Parafia pod wezwaniem Podwyższenia Krzyża Świętego ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Strzeszów/Wisznia Mała, Ul. Mienicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 312 82 13 , fax. 71 312 70 68
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzymskokatolicka Parafia pod wezwaniem Podwyższenia Krzyża Świętego
    Ul. Mienicka 10
    55-114 Strzeszów/Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 71 312 82 13, fax. 71 312 70 68
    REGON: 93034911600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek wyznaniowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu kościoła p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Strzeszowie - Etap I: nawa główna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Remont dachu kościoła p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Strzeszowie - Etap I: nawa główna” obejmujących m.in.:. 1). Remont dachu nad nawą główną – ok. 294m2 w tym: a. rozbiórka pokrycia dachowego b. uzupełnienia i wzmocnienie drewnianej konstrukcji dachu c. impregnacja grzybobójcza i ogniochronna elementów konstrukcyjnych d. wykonanie izolacji i nowego łacenia dachu e. wykonanie nowego pokrycia dachu dachówką ceramiczną typu: mnich -mniszka f. montaż rynien i rur spustowych g. wykonanie instalacji odgromowej 2). Remont elementów stropu – ok. 114.41m2 w tym: a. demontaż podłogi stropu b. uzupełnienia i wzmocnienie drewnianej konstrukcji stropu c. impregnacja grzybobójcza i ogniochronna elementów drewnianych d. wykonanie nowej podłogi 3). Skucie betonowej opaski 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1). Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany pn.: „Remont dachu kościoła parafialnego p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego oraz wymiana rodzaju opaski przyściennej” wykonany przez BAPS Biuro projektowe 2). Decyzja pozwolenie na budowę nr 279/20 z dnia 26.03.2020r wydana przez Starostę Trzebnickiego; 3. Decyzja pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych w zabytku nieruchomym nr 358/2020 z dnia18.02. 2020r. 3) . SIWZ wraz z załącznikami. 4). Książka przedmiarów. Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano UWAGA!!! Dokumentacja projektowa udostępniona została na stronie internetowej: http://bip.wiszniamala.pl/Article/id,809.html w zakładce przedmiotowego zadania 4. Szczególne warunki realizacji zamówienia: 1) Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za ochronę zabytkowych polichromii znajdujących się na stropie oraz zapewni ich zabezpieczenie przed zmieszczeniem i uszkodzeniem, w szczególności przed zalaniem wodami opadowymi podczas prowadzenia robót związanych z wymianą pokrycia dachowego. W przypadku zniszczenia/ uszkodzenia polichromii zobowiązany będzie do wykonania niezbędnych prac odtworzeniowych zgodnie z zaleceniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego prowadzonego obok terenu budowy. 3) Wykonawca ustanowi we własnym zakresie i na własny koszt Kierownika budowy na cały zakres robót posiadającego kwalifikacje , o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. . 4) Wykonawca zorganizuje na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 5) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi niezbędne badania, odbiory oraz skompletuje i przekaże Zamawiającemu dokumentację obejmującą zakres robót objętych przedmiotem zamówienia 6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą szczegółową wraz z tabelą elementów scalonych oraz harmonogram finansowo-rzeczowy. W przypadku stosowania w kosztorysie analiz indywidualnych i analogii należy dołączyć kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz ich z uzasadnieniem. 7) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 8) Materiały, o których mowa w ust. 1, powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186 ze zm.) Parametry techniczne wbudowywanych materiałów powinny być potwierdzone aktualnymi aprobatami technicznymi, atestami 9) Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, z6). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 10) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3). Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach